Nukainotų pomidorų pirkusi vilnietė pasigailėjo vos atidariusi dėžutę

Patežę, nemaloniai atsiduodantys pomidorai – pirkinys, kurio nenorėtum rasti savo krepšelyje. Tačiau nukainuotų daržovių įsigijusi vilnietė teigė būtent tai ir radusi. Puvėsius.

 Parduotuvėje daržovės dažnai tikrinamos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Parduotuvėje daržovės dažnai tikrinamos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Parduotuvės atstovų teigimu visos prekės kruopščiai tikrinamos, tačiau kartais žmogiškų klaidų išvengti neįmanoma.<br> Lrytas.lt nuotr.
 Parduotuvės atstovų teigimu visos prekės kruopščiai tikrinamos, tačiau kartais žmogiškų klaidų išvengti neįmanoma.<br> Lrytas.lt nuotr.
 Pirkėjos įsigyti pomidorai buvo supuvę.<br> Skaitytojos nuotr.
 Pirkėjos įsigyti pomidorai buvo supuvę.<br> Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Oct 9, 2019, 3:20 PM, atnaujinta Oct 9, 2019, 7:51 PM

„Bendraukime“ skaitytoja Jolanta savaitės pradžioje apsilankė vienoje iš Vilniuje esančių žinomo tinklo parduotuvių (pavadinimas redakcijai žinomas. – Red.). Deja, pirkiniu liko nusivylusi.

Parduotuvėje susigundžiau dėžute pomidorų, kuriai buvo taikoma nedidelė nuolaida. Negi taip nusigyveno prekybos tinklas, kad su nuolaida pardavinėja supuvusius?“ – klausė moteris ir pridėjo pomidorų nuotrauką.

Prekybos tinklo atstovas atsiprašė pirkėjos ir patikino, kad tokiais atvejais galima kreiptis dėl pinigų grąžinimo.

„Visų pirma, norime atsiprašyti pirkėjos dėl šios nemalonios situacijos. Visuomet stengiamės, kad mūsų prekybos tinklo parduotuvėse pirkėjai galėtų įsigyti tik šviežią ir kokybišką maistą. Norime patikinti, jog visiems mūsų asortimente esantiems gaminiams yra taikomi vienodai aukšti kokybės standartai, prekės su akcija taip pat ne išimtis.

Šviežius vaisius bei daržoves mūsų darbuotojai dažnai perrenka. Kokybės kriterijų neatitinkantys vaisiai, daržovės kaipmat yra išimami iš prekybos ir utilizuojami. Deja, žmogiškųjų klaidų ne visada pavyksta išvengti, todėl nuolat kalbamės su savo darbuotojais, juos apmokome ir motyvuojame, kad tokie atvejai ateityje nepasikartotų.

Apgailestaujame, kad pirkėja su pirkimo kvitu nesikreipė tiesiai į parduotuvę, kurioje įsigijo prekę. Visuomet, kilus abejonei dėl prekės kokybės, pirkėjus raginame apie tai informuoti parduotuvės administraciją arba susisiekti nemokama infolinija ir atgauti sumokėtus pinigus“, – sakė atstovas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.