Tokio pažeminimo restorane palangiškių šeima nesitikėjo – dėl kepsnio teko aiškintis su policija

Šventiškai pavakarieniauti norėjusi palangiškių šeima negali atsigauti po to, kas ketvirtadienio vakarą jų laukė populiarioje vietoje įsikūrusiame restorane. 

Palangiškiams, atsisakiusiems mokėti už patiekalą, kuris nebuvo valgytas, į Radailių dvarą buvo iškviesta policija. <br> lrytas.lt koliažas.
Palangiškiams, atsisakiusiems mokėti už patiekalą, kuris nebuvo valgytas, į Radailių dvarą buvo iškviesta policija. <br> lrytas.lt koliažas.
Radailių dvaro restoranas.<br>Nuotr. iš „Riebus katinas“.
Radailių dvaro restoranas.<br>Nuotr. iš „Riebus katinas“.
Gavę šį patiekalą, kuris buvo vadinamas jautienos antrekotu, palangiškiai atsisakė už jį susimokėti. 
Gavę šį patiekalą, kuris buvo vadinamas jautienos antrekotu, palangiškiai atsisakė už jį susimokėti. 
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2020-08-28 19:40, atnaujinta 2020-08-28 20:19

„Norėjome su šeima pavakarieniauti gražioje aplinkoje – atsisveikinti su Lietuvoje atostogavusiu Londone gyvenančiu mano broliu. Pasirinkome šalia Klaipėdos Radailių dvare įsikūrusį restoraną“, – pasakojo Palangoje gyvenanti verslininkė A. (vardas ir pavardė redakcijai žinomi).

Septyni žmonės, tarp kurių buvo ir vaikas, užsisakė įvairių patiekalų – midijų, krevečių, o palangiškės brolis išsirinko jautienos antrekotą. 

„Kai jį atnešė, visi sužiurom į lėkštę: nepanašu nei į jautieną, nei į antrekotą. Pasvarstėme, kad tai gali būti kiauliena. O jeigu ir jautiena, ji tikrai ne tokia, kokia turėtų būti, tuo labiau už beveik 19 eurų.

Brolis, užsisakęs šį patiekalą, paprastai restoranuose valgo tiktai jautieną, tad tikrai žino, kaip turi atrodyti jautienos antrekotas“, – pasakojo moteris. 

Ji tikino, kad šio kepsnio jos brolis net neragavo – tik perpjovė.

Padavėjos buvo paprašyta nunešti patiekalą į virtuvę ir neįtraukti jo į sąskaitą.

„Susimokėkit, kitaip nubausim“

Tačiau kompaniją ištiko šokas, kai baigus vakarieniauti sąskaitoje išvydo įrašytą ir jautienos antrekotą.

„Mes atsisakėme mokėti už patiekalą, kurio nevalgėme. Tuomet restorano administratorė, motyvuodama tuo, kad mes užsisakėme, tad turime susimokėti, pagrasino policija. Mes dar kartą atsisakėme mokėti, tad iš tiesų iškvietė policiją“, – pasakojo palangiškė. 

Kompanija negalėjo patikėti tuo, kas vyksta. Pasak moters, tarp jų nebuvo girtų, be to, buvo vaikas. 

Sulaukę policininkų jie ilgai diskutavo ir įrodinėjo savo tiesą – teigė, kad neatsisako susimokėti už vakarienę, bet nenori mokėti už patiekalą, kurio nevalgė.  

„Tačiau policininkai mums pasakė: „Turite susimokėti, kitaip jus nubausim“. Patarė pasiimti tą patiekalą ir apskųsti restoraną kokybės inspekcijai“, – pasakojo palangiškė. 

Pasak jos, per tą laiką sutemo, visi buvo išvargę, tad galiausiai už viską susimokėję, išvyko namo.

„Mūsų nuotaika buvo sugadinta. Norėjome gražiai šeimyniškai pasėdėti, o viskas baigėsi tuo, kad mus pažemino, kaip kokiems nusikaltėliams iškvietė policiją“, – nusivylusi kalbėjo moteris.

Internautai stebėjosi ir juokėsi

Ši istorija iškart buvo paviešinta tinklaraštininko Riebaus katino įkurtoje feisbuko grupėje „Maitinimo įstaigos – atsiliepimų knyga“.

Grupės nariai įsitraukė į diskusiją ir ėmė spėlioti, kokia mėsa buvo patiekta: jei vieni buvo tikri, kad lėkštėje tikrai ne jautiena, tai kiti garantavo, kad taip. Kitus labiausiai nustebino faktas, kad į konflikto vietą buvo iškviesti policininkai.

„Anekdotas – ne antrekotas“, – patiekalo nuotrauką pakomentavo vienas grupės sekėjas. 

„20 € už šitą? Pusė pomidoro iš kažkieno lėkštės ir keli lapeliai išvis užmuša“, – parašė kitas.

„Gal restorano vadovai iškvietė policiją, nes pagalvojo, kad toookios gausios porcijos vieni neįveiksit?“ – juokėsi trečias.

„O ką policija – maisto ekspertai ar kinologą su šunimi išsikvies?“ – tuo, kas vyksta, negalėjo patikėti dar vienas.

„Na ir kodėl tos įstaigos nemąsto – gi antireklamą gaunat. Paimi, sutinki, kad š... patiekei, atsiprašai kliento... o čia – cirkintis su policija reikia“, – įvertino dar vienas internautas.

Restorano vadovė atsiprašo

Portalas lrytas.lt kreipėsi į „Radailių dvaro“ vadovus, kad šie išsakytų savo poziciją.

„Gavome skaudžią pamoką, nemokėjome išspręsti konflikto. Bet mes tik žmonės, dirbame ir padarome klaidų, iš jų mokomės. Tikiuosi, kad mes išmoksime šitą pamoką ir dar labiau stengsimės dėl mūsų klientų. 

O kompanijos, kuri vakarojo pas mus, noriu viso kolektyvo vardu atsiprašyti už šį nemalonų incidentą“, – atsakė „Radailių dvaro“ vadovė Vita Aušrienė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.