Vyresnio amžiaus keleivė, turinti sveikatos problemų, skundėsi, jog varginanti kelionė ir truko ilgiau nei įprastai.
„Kelionė iš pajūrio apsunko dėl neįmanomos kaitros pačiame traukinyje. Sėdėjau saulės pusėj, nepadėjo net žaliuzės... Buvo beprotiškai karšta, su kauke pagal reikalavimus išbūti neįmanoma.
Dar blogiau – trijuose vagonuose neveikė tualetas. Todėl teko lankytis tokiame, kuris nenusileidžia – belieka tik įsivaizduoti, kaip ten trenkia šlapimas.
Ne gana to, traukinyje nebuvo galima gerti. Neleidžia pardavinėti vandens. Žmonės, važiuodami pirmąja klase, dar gavo vandens. Tačiau nelabai suprantu, ar tokioj šutroj legalu nepardavinėti vandens kituose vagonuose?
Turiu rimtų sveikatos problemų, tai atsigerti vandens ir nueiti į tualetą yra labai svarbu.
Vilniuje traukinys turėjo būti apie 17 val. Tačiau alinanti kelionė užsitęsė ir prailgo visu pusvalandžiu“, – apgailestavo iš Klaipėdos į Vilnių savaitgalį vykusi moteris.
***
AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovė Rūta Magdalena Atroškaitė nuoširdžiai apgailestavo, kad ši kelionė nebuvo sklandi.
„Dabartiniai karščiai tikrai primena tropikus ir pilnai suprantame, kad juos pakelti nėra lengva.
Nors karantino sąlygos vis laisvėja, tačiau prekyba traukiniuose tebėra draudžiama. Tai nėra mūsų, kaip bendrovės, vienašališkas sprendimas – pagal esamus karantino ribojimus prekybos atnaujinti negalime.
Kartais tai atrodo paradoksaliai – nėra draudžiama duoti gėrimų pirmos klasės keleiviams (į kurių bilieto kainą jie įeina), bet prekiauti nei gėrimais, nei maistu negalime. Labai tikimės, kad, karantinui pasibaigus, galėsime atnaujinti prekybą ir patenkinti keleivių poreikius.
Šiomis kaitros dienomis vandenį taip pat daliname nemokamai, padidinsime kiekį, matome, kad problema aktuali.
Dėl kelionių laiko šiomis karštomis dienomis yra dar vienas svarbus aspektas, apie jį komunikavome keleiviams, bet dar sykį atkreipiame dėmesį – esant tokiai kaitrai dėl saugumo ribojamas traukinių greitis. Tad iki lietaus ir atgaivos, kurios visi laukiame šios savaitės pabaigoje, kelionėms reikėtų nusimatyti daugiau laiko.
Taip pat svarbus aspektas dėl traukinių, kursuojančių maršrutu Vilnius–Klaipėda–Vilnius. Komfortiškesni, su stipresniu kondicionavimu ir kitais papildomais patogumais, kaip „Wi-Fi“, yra traukiniai, kurių bilieto kaina brangesnė. Pigesnė bilieto kaina yra klasinių vagonų traukinių – jų ir komforto lygis žemesnis.
Pagal asmeninius prioritetus keleiviai gali rinktis arba komfortiškesnę arba taupesnę kelionę. Tikrinant per internetinę svetainę www.traukiniobilietas.lt būtent pagal bilieto kainą galima atskirti, kuris traukinys kada kursuos iš sostinės į pajūrį ar atvirkščiai“, – rašoma AB „Lietuvos geležinkeliai“ komentare.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.