Vairuotojas pasidalino situacija iš žiemiškų kelių visoje Europoje: pataria nedaryti vienos klaidos

Skaičiau, kad Lietuva užsipirko egiptietiškos druskos ir dabar teisinasi, kad pastaroji neįveikia lietuviško ledo.

 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
 Keliai Europoje.<br> Autoriaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (14)

Lrytas.lt

2022-12-15 19:47, atnaujinta 2022-12-15 20:07

Klaipėdos specialistai pateikė gudrias formules ir skaičius. Ką paprastam žmogui su tomis formulėmis daryti? Kas rytą išeinant į nevalytas gatves pabandyti išskaičiuoti, kiek užtruks kelionė iki darbo, sudaužyta mašina, sulaužyta ranka ar tiesiog nusikeikti ir atsargiai eiti, važiuoti, čiuožti, ropoti iš namų?

Man, kaip paprastam žmogui, atrodo, kad druska ir Egipte druska. Teko maudytis Negyvojoje jūroje ir mačiau tokios druskos poveikį. O gal ta egiptietiška druska labiau tinka kokiems maisto papildams, gydykloms, o ne keliams? Gal dėl to pastaroji ir „neėda“ dangaus dovanos – sniego?

Nežinau, gerbiamieji, bet gal kalta ne druskos kokybė, o kiekybė ar praleistas momentas? Manau, derėtų pasimokyti iš vokiečių. Jie automagistrales pradeda „laistyti“ iš vakaro, kol dar sniegas nepadengia važiuojamos dalies, nors kai prasideda labai rimtas snygis, nebespėja braukti sniego ir vakariečiai.

Taigi, galime pykti, keikti, bet juk ir žvirbliui, kuris nieko nedirba žiemą, sunku, o ką jau bekalbėti apie žmones.

Dėl druskos pirkimo ir kokybės tegu aiškinasi atitinkamos tarnybos, o mes rodykime daugiau pagarbos, pagalbos, tolerancijos vieni kitiems ir mažiau pykčio, nes žiema, sniegas, ačiū Dievui, ne politikų rankų darbas.

Šiomis dienomis pervažiavau nemažą dalį Europos ir galiu tik patvirtinti, kad žiemą reikia būti pasiruošus įvairiems netikėtumas ir būti atsargiems.

Ypač stenkitės nevažiuoti šalia ar paskui sunkvežimius su tentinėmis priekabomis, nes nuo stogų krenta ne tik sniegas, bet ir ledo gabalai, kurie gali apgadinti automobilius ar sukelti avarines situacijas.

Sutiksite, kad ne kiekvienas vairuotojas sugeba užlipti ant priekabos stogo (4 m aukščio) ir nuvalyti stogą, o specialių konstrukcijų ne daug kur yra. Nepastebėjau jų ir Klaipėdoje.

Gero ir saugaus kelio.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.