„Ilgai netrukus prisistatė apsaugos darbuotojas. Pirmiausia pasiteiravo, ar kalbame rusiškai (kas man pasirodė mažų mažiausiai keista gyvenant Lietuvoje).
Atsakius, kad ne, mums laužyta lietuvių kalba buvo pranešta, kad tučtuojau turime pasitraukti nuo palangės. Man pasiteiravus kodėl, atsakė – todėl, kad valdžiai nepatinka, kuri už tų matintų langų dirba.
Ką? VALDŽIAI nepatinka? Nepatinka žmonės besinaudojantys jų paslaugomis? Patinka žmonių pinigai, bet ne žmonės? Kur mes, gal 1985 metų Vilniuje laukiame autobuso į artimiausią kolūkį karvių melžti? Ir tik žiūrėkit, kad šaligatvio neišteptumėte savo purvinais čebatais!
Paklausiau, ar galima prie kitos palangės palaukt autobuso, kur jau VALDŽIA nebesėdi ir ten baigti kavą? Nežinau kodėl, bet atsakymas taip pat buvo neigiamas.
Suoliukų vos po vieną prie kiekvienos autobusų laukimo aikštelės. Žmonių pilna. Daiktus ant paukščių prikakoto bei žmonių numyžto (nemeluoju, kvapas, ypač ties išėjimais į autobusų aikštelę, aitrus kaip šviežias habanero) šaligatvio dėti ar laikyti ore ir kepant saulėje laukti, be visa ko, 15 min vėluojančio autobuso?
Nu sorry bet ne sorry – čia tiesiog elementaraus žmogiškumo stoka. Ir tikrai ne 2025 m. Vilnius, o gūdus sovietmetis.
Šiaip rekomenduoju raudonai nudažyt ir uždėt kokį valdžios ženklą arba užrašą „paprastiems žmonėms NE“. Nu kažką, kad iškart būtų aišku, kas yra kas“, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje rašė Audronė.
Pateikė 2 skirtingus atsakymus
Dėl nemalonios istorijos moteris kreipėsi ir į Vilniaus autobusų stoties administraciją. Gautu atsakymu ji pasidalijo su Lrytas:
„Dėkojame, kad kreipėtės ir apgailestaujame dėl nepatogumų laukiant autobuso.
Informuojame, kad tokio stoties darbuotojo elgesio griežtai netoleruojame.
Dėsime visas pastangas, kad tokie atvejai nepasikartotų“, – rašoma Audronei atsiųstame atsakyme.
Tačiau, kai komentaro į Vilniaus autobusų stotį valdančią įmonę kreipėsi Lrytas, ši staiga pakeitė toną ir akcentavo, kad keleiviai privalo laikytis nustatytų taisyklių.
„TOKS apgailestauja dėl patirtų emocijų, tačiau norime atkreipti dėmesį, kad siekiant užtikrinti keleivių bei pastato saugumą Vilniaus autobusų stotyje yra taikomos visiems vienodos taisyklės, kurios skelbiamos stoties teritorijoje bei internete https://autobusustotis.lt/keleiviams/stoties-vidaus-taisykles/.
Jose nurodyta, kad lipti, sėdėti, kelti ir/ar sodinti vaikus, ypač mažamečius, ant tam neskirtų konstrukcijų ar įrenginių (fasadų, pertvarų, užtvarų, apšvietimo stulpų, laiptų, stogų, palangių ir pan.) yra draudžiama.
Ribojimai taikomi dėl dviejų motyvų – turtas saugomas nuo sugadinimo, o lankytojai – nuo susižalojimo. Taip pat atkreipiame dėmesį, kad stoties teritorijoje yra iškabinti įspėjamieji (draudžiamieji) ženklai.
Apsaugos tarnybos darbuotojas perspėjo keleives savo daiktų ant stoties pastato palangių nelaikyti, nes išdaužius lango stiklą ne tik būtų padaryta žala, bet labai realu ir susižaloti stiklo šukėmis.
Su mūsų samdomos saugos tarnybos vadovais susisieksime ir aptarsime darbuotojų elgesį, kad darbuotojų reikalavimai būtų pateikiami motyvuotai ir lietuvių kalba“, – rašoma Lrytas pateiktame TOKS komentare.