„Bendras metalinių sijų ilgis siekia beveik 260 metrų. Metalo konstrukcijos, kurias sudaro sijos, sujungtos vertikaliomis ir horizontaliomis jungtimis. Sijų suvirinimas ir jų užstūmimas ant atramų yra pats didžiausias ir sunkiausias darbas. Eilė atėjo tilto formavimo darbams“, - akcentavo Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
„Tilto darbų eigą galima palyginti su pastatytu namu, kuriam liko įrengti vidaus apdailą. Iki metų pabaigos Panemunės tilto darbams iš Vyriausybės tikimės sulaukti finansavimo - dešimties milijonų litų. Tikslesni skaičiai paaiškės svarstant kitų metų šalies biudžetą“, - tikino Kauno vicemeras Vasilijus Popovas.
Nuo Panemunės tilto statybos darbų pradžios darbininkai jau atliko telekomunikacijų ryšių, elektros kabelių ir apšvietimo kabelių iškėlimo, troleibusų linijos kontaktinio tinklo demontavimo, tilto ardymo ir laikino tilto įrengimo darbus.
„Metų pradžioje su bendrove „Kauno tiltai“ buvo sutarta, kad šiemet tiltas sujungs abu krantus. Dabar prasideda kitas ne mažiau svarbus statybos etapas – perdangų betonavimas ir tilto formavimas. Darbų grafikai nesikeičia ir kitų metų rudenį tiltas turi būti atidarytas naudojimui. Jau parengtas investicinis projektas, kurį pateikėme Vyriausybei ir tikimės, jog Panemunė tiltas bus įtraukas į valstybės investicijų programą“ , - pabrėžė Kauno vadovas Andrius Kupčinskas.
Kauno miesto savivaldybė ir bendrovė „Kauno tiltai" 2012 metų sausį pasirašė tilto tarp A. Juozapavičiaus pr. ir Tilto g. statybos rangos sutartį, kurios vertė siekia 103 mln. Lt.
Daugiau apie architektūrą - mūsų "Facebook" puslapyje!