„Kiekvienas gamintojas turi išskirtinių aukščiausios kokybės ir dizaino gaminių. Studijoje pristatome tuos produktus, kuriuos gamintojai laiko sėkmingiausiais, jais didžiuojasi. Tai leidžia jūsų namuose sukurti tiesiog tobulą vonios kambarį“, – kalbėjo „Aquahome“ direktorė Giedrė Fataraitė.
Naujoje „Aquahome“ studijoje kompanija „Grohe“ pristato dizaino naujienas ir inovacijas. Dėmesį patraukia įspūdingo dydžio šviečianti dušo galva „Aquasymphony“, kurianti SPA zoną namuose. Skirtingos vandens srovės: vandens užuolaida, du XL dydžio kriokliai, lietaus zonos, dulksna, „Bokoma“ masažai bei šaltinio srovės yra valdomos inovatyvia analogų neturinčia „SmartControl“ sistema.
„Aquahome“ studijoje yra galimybė paragauti skanaus tyro arba gazuoto vandens tiesiai iš „Grohe Blue Home“ čiaupo. Išbandyti galima ir kitas virtuvės maišytuvų inovacijas: „Grohe Red“ su verdančio vandens funkcija ir „FootControl“ – virtuvės maišytuvą, valdomą ne tik įprastu būdu, bet ir koja.
Ekspozicijoje galima išvysti ir naujausius „Grohe Lineare“ serijos maišytuvus, kurių itin plonos bei elegantiškos formos dera tiek prie stačiakampių, tiek prie apvalių formų.
Pristatoma ir naujoji „Essense SPA“ spalvų, pasižyminčių itin patvariu padengimu, kolekcija. Dar viena vis dažniau lietuvių pripažįstama inovacija, keičianti higienos įpročius – „Grohe Sensia Arena“ – išmanusis unitazas su bidė funkcija, kuris apjungia ilgametę japonų kompetenciją su daugiausia apdovanojimų įvertintu dizainu.
„Aquahome“ vonios studijos interjeras taip pat išskirtinis. Siekdami perteikti emociją kūrėjai pasistengė, kad jis būtų labai jaukus. Stilingos ir ne vienus metus tarnausiančios prekės studijoje pateiktos originaliai bei estetiškai.
„Reikėjo surasti būdą, kaip „Aquahome“ interjerą sukurti jaukų, modernų ir vienoje vietoje sukurti iliuziją skirtingiems vonios kambariams, bet nenaudoti tokių tradicinių medžiagų, kaip plytelės. Manau, tai tikrai puikiai pavyko“, – kalbėjo studiją projektavęs Kauno architektas Tomas Kuleša.
Išskyrus medžio paviršių ir pačius produktus, erdvėje dominuoja juoda spalva. Architekto teigimu, kadangi keramika dažnesniu atveju yra balta ar kitų šviesių spalvų, tikslas buvo kontrasto tarp aplinkos ir produkto sukūrimas, kuris leistų suskambėti produktų linijai, gaminiui ir jų neužgožtų, riba, bet tuo tarpu erdvė išliktų praregima.
„Kurdami erdvę pasirinkome labai vientisą medžiaginį sprendimą. Viskas padaryta iš trijų medžiagų: metalo vamzdžių, hipertrofuotų natūralaus medžio skydų ir minkštų paviršių – užuolaidos, kilimai“, – pasakojo T.Kuleša.
Straipsnis parengtas bendradarbiaujant su reklamos užsakovais.