Įvertinkite: taip ateityje galėtų atrodyti „Rail Baltica“ infrastruktūra

Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.

Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ ateities infrastruktūros elementai – pėsčiųjų viadukų ir tunelių, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų, iškasų ir regioninių stočių – vizualizacijos.<br>vizual.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

2019-12-15 14:20

Naujoje „Rail Baltica“ skaitmeninio informacinio centro dalyje kiekvienas gali susipažinti su šių elementų išvaizda, funkcijomis ir dizaino bei vizualinio identiteto parengimo procesu.

Infrastruktūros vizualizacijos yra didesnio „RB Rail AS“ ir Italijos architektūros bei projektavimo kompanijos „3TI Progetti“ projekto dalis.

Šio projekto metu buvo parengtos architektūros, kraštovaizdžio ir vizualinio identiteto projektavimo gairės visam „Rail Baltica“ tinklui. Šios gairės leis naudoti harmonizuotus infrastruktūros elementų sprendimus visose trijose Baltijos šalyse.

Svarbiausia, kad rengiant projekto identitetą buvo įtraukta gausybė suinteresuotų grupių, kurios pasidalijo savo patirtimi ir įvardijo lūkesčius „Rail Baltica“ infrastruktūros išvaizdai. Prie to prisidėjo visi trijų Baltijos šalių architektai, kraštovaizdžio architektai, universitetai, geležinkelių administratoriai ir savivaldybės.

Be to, „RB Rail“ atsižvelgė į tokių visuomenės grupių, kaip žmonės su judėjimo negalia, tėvai su vaikais ir senjorai, poreikius tam, kad „Rail Baltica“ būtų prieinama ir saugi visiems keleiviams.

„Architektūrinių ir vizualinių gairių tikslas – pateikti geležinkelio projektuotojams ir architektams aiškias instrukcijas kaip užtikrinti bendrą visų geležinkelio tinklo elementų identitetą. Tai buvo rimtas iššūkis, bet mums pavyko sujungti skirtingus kiekvienos šalies lūkesčius ir ambicijas į bendrą požiūrį, kuris apibrėš „Rail Baltica“ tinklo identitetą“, – sakė laikinasis „RB Rail AS“ vadovas Agnis Driksna.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.