„Nors, atrodytų, stiklas yra šalta medžiaga, tačiau tinkamai eksponuojamas stiklo gaminys tampa „gyvu“ – priklausomai nuo apšvietimo kinta jo spalva, nuotaika, o saulei pašvietus stiklas linksmai žaižaruoja. Skaidrus stiklas tinka prie bet kokios spalvinės gamos, jis susilieja su aplinka, atliepia jos spalvas.
Tuo tarpu opalinių, t .y., neskaidrių, spalvų gaminius dažniausiai renkasi ieškantys akcentų interjere, taip pat puošiantys savo namus ar biuro erdves spalvinio kontrasto principu“,- pasakojo bendrovės „Stiklo paslaptis“ marketingo direktorė Aura Žukovienė.
Pašnekovė pastebėjo, jog artėjant didžiosioms metų šventėms, žmonės renkasi gana tikslinius, kalėdinę nuotaiką atspindinčius stiklo dirbinius. „Vieni dairosi masyvesnių stiklinių skulptūrų, kiti renkasi praktiškesnius stiklo gaminius – vazas, žvakides, lėkštes vaisiams, dar kiti ieško nedidelės, smagios kalėdinės dovanėlės.
Šiuo metu ypatingai populiarus yra angelas – žvakidė, mūsų meistrų pavadinta „Angeliška šiluma“. Užsienio turistai dažniausiai renkasi mažesnes stiklo skulptūrėles – paukštelius, angeliukus, obuolius – tai natūralu, galvojant apie stiklo gaminio transportavimo problemą“, – vardino „Stiklo paslaptis“ atstovė. Pašnekovė teigė, jog artėjančių metų gaidžio simbolis – šiuo metu taip pat yra labai populiari prekė.
„Mūsų klientai itin vertina rankų darbo stiklo gaminius. Todėl kartais bekalbant su klientu ir bandant aptarti vieno ar kito gaminio praktiškąją pusę, sulaukiame paprasto atsakymo – „juk tai meno kūriniai, jų nereikia įdarbinti“.
Iš tiesų malonu girdėti, kad mūsų meistrų kuriami stiklo gaminiai pirmiausiai vertinami kaip estetikos objektai. Džiaugiamės pamatę, jog kai kurių klientų namuose mūsų darbams paskiriamos atskiros vietos, sukuriamas specialus apšvietimas, dar labiau atskleidžiantis stiklo grožį.
Stiklas iš tikrųjų yra labai gyva, organiška medžiaga, todėl ir stiklo kūriniai taip natūraliai įsilieja į mūsų namų ar kitų erdvių aplinką. Stiklas suteikia jaukumo ir šildo“, – pasakojo A.Žukovienė.