Naujoji Kauno autobusų stotis – lyg nedidelis oro uostas

Naujoji Kauno autobusų stotis, kurią stato vienas didžiausių keleivių vežėjų šalyje „Kautra“, duris atvers 2017 metų sausio 24 dieną – šią datą paskelbė bendrovės vadovai.

Kauno autobusų stoties vizualizacija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stoties vizualizacija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stoties vizualizacija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stoties vizualizacija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stoties vizualizacija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stoties vizualizacija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stoties vizualizacija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stoties vizualizacija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Kautros“ generalinis direktorius L.Skardžiukas.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Kautros“ generalinis direktorius L.Skardžiukas.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.<br>M.Patašiaus nuotr.
Stoties simboliu taps Vokietijoje pagamintas laikrodis.<br>M.Patašiaus nuotr.
Stoties simboliu taps Vokietijoje pagamintas laikrodis.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kauno autobusų stotyje – baigiamieji darbai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (41)

Lrytas.lt

Nov 17, 2016, 10:30 AM, atnaujinta Apr 17, 2017, 5:57 PM

Šiuo metu atlikta daugiau kaip 80 proc. numatytų darbų, o juos baigti numatyta iki metų pabaigos. Maždaug mėnesio prireiks įsikurti bei įrangos bandymui.

„Daugelį sistemų valdys išmanioji technika, o klientams bus pasiūlyta neįprastų naujovių“, – žadėjo bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Apie 9 mln. eurų kainuosiančioje stotyje keleiviai informaciją apie atvykstančius bei išvykstančius autobusus gaus esamu laiku – tokia sistema taikoma oro uostuose. Dar vienas panašumas su oro uostu – galimybė trumpam pastatyti automobilį be mokesčio.

Pirmojoje Kaune požeminėje aikštelėje vienu metu tilps 190 automobilių. 1-2 valandas jie galės stovėti nemokamai. Taip pat numatyta apie 100 vietų dviračiams.

Perone bus įrengta 21 aikštelė išvykstantiems ir 6 vietos atvykstantiems autobusams. Tiek įlipdami, tiek išlipdami keleiviai visą laiką bus po stogu. Statybai naudojama daug stiklo, medžio (beržo) bei betono.

Kauno autobusų stotyje per parą aptarnaujama apie 700 autobusų ir 10 tūkst. keleivių – tai didžiausia stotis Lietuvoje. Didžiausias judėjimas joje vyksta 7-9 bei 14-16 valandomis.

Stoties viduje veiks prekybos centras „Rimi“ – jo valdytojams išnuomotos visos nuomojamos patalpos. Numatyta įrengti kavinę, restoraną, įvairių paslaugų biurus ir net nedidelę biblioteką. Neatpažįstamai pasikeis dar XIX amžiaus pabaigoje statytas raudonų plytų pastatas, kuriame prieškario metais veikė „Minervos“ bendrovė.

Stoties simboliu turėtų tapti virš pastato iškilęs laikrodis, kuris pagamintas Vokietijoje.

Nedideles siuntas bus galima perduoti ir pasiimti neišlipant iš automobilio – panaši sistema veikia greitojo maisto restoranuose.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.