Jau artimiausių parodų lankytojai galės džiaugtis asfaltuotomis aikštelėmis prie „Litexpo“ – išlipus iš automobilio nebeteks bristi per purvą.
O vienas pirmųjų dėl netvarkos prie „Litexpo“ priekaištus valdžiai reiškė tuometis tarybos narys Tadeušas Filipovičius. Tai buvo 1998 metų lapkritį.
Per daugybę metų būta įvairiausių atsikalbinėjimų: tai žemės nuosavybės reikalai nesutvarkyti, tai tiltas į Vingio parką projektuojamas. Dabar visa tai – praeitis.
„Litexpo“ aikštelių asfaltavimo darbų rangove pasirinko Prancūzijos kapitalo įmonę „Eurovia Lietuva“. Ji penkių dalyvių sulaukusiame konkurse pateikė naudingiausią 900 tūkst. eurų pasiūlymą.
„Litexpo“ direktoriaus pareigas laikinai einantis Justinas Bortkevičius aiškino, kad, miestui turint planų netoli „Litexpo“ per Nerį nutiesti tiltą į Vingio parką, o privatiems investuotojams – kitoje upės pusėje išplėtoti buvusios gamyklos „Velga“ teritoriją, asfaltuotos aikštelės bus naudingos ne tik parodų lankytojams.
„Išjudinome ilgus metus įšaldytą projektą. Aikštelių asfaltavimas yra svarbus ne tik „Litexpo“, kuris kasmet sulaukia mažiausiai trečdalio milijono lankytojų, miestui, bet ir šaliai, nes čia atvyksta ir dirba nemažai užsienio svečių: mokslininkų, verslininkų, aukšto lygio diplomatų, kaip per Lietuvos pirmininkavimo Europos Sąjungai pusmetį.
Esu įsitikinęs, kad investicija atsipirks ne tik „Litexpo“, bet ir bus naudinga augančiai sostinei, prisidės formuojant geresnį šalies įvaizdį“, – įsitikinęs J.Bortkevičius.
„Eurovia Lietuva“ konkurse pateikė unikalų sprendimą, kaip maksimaliai panaudoti žvyro aikšteles jose įrengiant apie 530 asfaltuotų stovėjimo vietų automobiliams – daugiausia iš visų konkurso dalyvių.
Aikštelių planavimas ir suskirstymas į tris zonas leis turimą plotą panaudoti dalimis, jose numatytos specialios vietos autobusams. Iškilus poreikiui dalį parkavimo aikštelės bus galima panaudoti ekspozicijoms įrengti.