„Ikea“ vizija, kurią atnešame Estijos gyventojams – kurti gražesnį kasdienį gyvenimą daugeliui žmonių. Pagrindinis mūsų verslo siekis – patenkinti Estijos gyventojų poreikį funkcionaliems, gražiems, kokybiškiems ir prieinamiems namų sprendimams. Pavyzdžiui, ketvirtadalio asortimento – daugiau nei 2 tūkst. prekių nuo baldų iki namų aksesuarų – kainos bus mažesnės nei 10 eurų“, – sako prekių užsakymo ir atsiėmimo vietos Estijoje vadovas Aleksejs Mihailovs.
Estijoje „Ikea“ savo veiklą pradėjo elektroninės parduotuvės atidarymu, kur pirkėjai jau gali rinktis iš 8 tūkst. prekių namams asortimento. Čia šalies gyventojai galės užsisakyti prekes, kurios bus pristatytos per kelias darbo dienas. Pasirinkę savarankišką atsiėmimą, klientai prekes galės pasiimti nemokamai prekių užsakymo ir atsiėmimo vietoje. Kartu siūlys ir pristatymo į namus paslaugą, kurios kaina prasidės nuo 19,90 Eur. Be to, e. parduotuvės lankytojams internete siūlomos idėjos namams, skaitmeninės planavimo paslaugos, skaitmeninė lojalumo programa bei kt.
Siekiant užtikrinti kuo geresnę klientų patirtį, e. parduotuvė atidaroma kartu su ekspozicijos erdve prekių užsakymo ir atsiėmimo vietoje Taline. Ten lankytojų lauks dešimtys realistiškai įrengtų interjero erdvių įkvėpimui. Lankytojai turės galimybę apžiūrėti ir išbandyti apie 3 tūkst. namams skirtų prekių. Apie 200 prekių bus galima įsigyti vietoje. Klientams taip pat siūloma 25 metų garantija daliai prekių, lojalumo programos dalyviams teikiama galimybė įsigytas prekes grąžinti per 365 dienas. Kaip ir įprastoje „Ikea“ parduotuvėje, prekių užsakymo ir atsiėmimo vietoje Taline bus teikiamos visos paslaugos: dizaino ir planavimo konsultacijos, finansavimo paslaugos, matavimas bei baldų surinkimas, pristatymas į namus, kt.
Prekių užsakymo ir atsiėmimo vietos vadovas sako, kad pagrindinės naujienos, kurias „Ikea“ atneša į Estiją, yra žemos kainos, platus baldų ir aksesuarų namams pasirinkimas bei sprendimai mažoms gyvenamosioms erdvėms ir gyvenimui su vaikais.