Renovacijos administratorius didina gyventojų būsto vertę

Pritarę renovacijai ir pasinaudoję valstybės parama šiandien vilniečiai mėgaujasi ne tik didesniu komfortu bei mažesnėmis energijos išteklių sąnaudomis, bet ir džiaugiasi padidėjusia būsto verte. Atnaujinti namus šiems gyventojams padėjo modernizacijos projektų administratorius „Mano BŪSTAS“.

Nuo 2015 metų daugiabučių namų modernizavimo procesus administruojantis „Mano BŪSTAS“ gerovę, komfortą ir didesnę turto vertę padėjo suteikti net 193 visoje Lietuvoje.
Nuo 2015 metų daugiabučių namų modernizavimo procesus administruojantis „Mano BŪSTAS“ gerovę, komfortą ir didesnę turto vertę padėjo suteikti net 193 visoje Lietuvoje.
Nuo 2015 metų daugiabučių namų modernizavimo procesus administruojantis „Mano BŪSTAS“ gerovę, komfortą ir didesnę turto vertę padėjo suteikti net 193 visoje Lietuvoje.
Nuo 2015 metų daugiabučių namų modernizavimo procesus administruojantis „Mano BŪSTAS“ gerovę, komfortą ir didesnę turto vertę padėjo suteikti net 193 visoje Lietuvoje.
Nuo 2015 metų daugiabučių namų modernizavimo procesus administruojantis „Mano BŪSTAS“ gerovę, komfortą ir didesnę turto vertę padėjo suteikti net 193 visoje Lietuvoje.
Nuo 2015 metų daugiabučių namų modernizavimo procesus administruojantis „Mano BŪSTAS“ gerovę, komfortą ir didesnę turto vertę padėjo suteikti net 193 visoje Lietuvoje.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Apr 19, 2021, 10:11 AM

Vieni esminių sėkmingos renovacijos veiksnių – gyventojų įsitraukimas, patikimi rangovai ir kompetentingas modernizacijos administratorius, padedantis užtikrinti sklandų namo atnaujinimo procesą nuo pradžios iki pabaigos.

Darbų tempai – įspūdingi

Nuo 2015 metų daugiabučių namų modernizavimo procesus administruojantis „Mano BŪSTAS“ gerovę, komfortą ir didesnę turto vertę padėjo suteikti net 193 visoje Lietuvoje, o Vilniuje – 21 renovuoto namo gyventojams. Minėtame mieste dar 26 daugiabučiuose šiuo metu tęsiami atnaujinimo darbai.

Iki šiol „Mano BŪSTAS“ atnaujino apie 0,5 mln. kv. metrų namų ploto ir turto vertę padidino maždaug 7000 butų gyventojams visoje Lietuvoje.

Pasiekti šį tikslą nebuvo lengva. Įmonė įdėjo daug pastangų, kad daugiabučių savininkai gautų išsamią informaciją apie modernizacijos eigą, privalumus, ir pasistengė maksimaliai apsaugoti gyventojus nuo biurokratinių procedūrų.

Kad renovuotų daugiabučių namų gyventojai pajustų modernizacijos naudą, „Mano BŪSTAS“ surengė 1420 visuotinių susirinkimų. Bendra jų trukmė – net 2130 valandų.

Pasiekusi šiuos rodiklius įmonė nežada sustoti, nes gyventojai vis labiau supranta renovacijos naudą ir patys domisi atnaujinimo galimybėmis. Atsižvelgdamas į tai „Mano BŪSTAS“ stiprina renovacijos padalinį ir didina darbuotojų, kurie rūpinsis daugiabučių modernizacijos projektais visoje šalyje, skaičių.

Vilniuje įmonė aktyviai bendradarbiauja su miesto darnios gyvenamosios aplinkos plėtros kompetencijų centru VšĮ „Atnaujinkime miestą“. Bendromis jėgomis šiemet į renovacijos žemėlapį bus siekiama įtraukti dar mažiausiai 80 senų daugiabučių ir taip užtikrinti kokybišką, saugią miestiečių gyvenamąją aplinką.

Džiaugiasi rezultatu

„Gyventojai iš pradžių skeptiškai žiūrėjo į siūlymą atnaujinti mūsų namą. Tuomet pasiėmiau iš „Mano BŪSTO“ projektą, tą gražų ir spalvotą, ir klausiau kaimynų: ar jūs norite gyventi tokiame gražiame name? Dabar, jei paklaustumėte čia gyvenančių žmonių, kurie skeptiškai žiūrėjo, tai jie patenkinti rezultatu. Šilta ir namas nebegriūva. Dėl renovacijos ir aš patenkintas, ir gyventojai patenkinti, negirdžiu kokių nors skundų“, – sako „Mano BŪSTO“ paslaugomis besinaudojantis gyventojas Audrius.

Jam antrino ir kito renovuoto namo atstovas Algimantas. Vyro teigimu, priekaištų projekto administratoriui nei jis, nei kaimynai neturi.

„Atrodo viskas normaliai, renovacija patenkinti. Darėme visišką modernizaciją – su vamzdynų, elektros instaliacijos, šilumos sistemų keitimu, sienų ir stogo apšiltinimu. Aplinka ir namas pagražėjo, o kur dar energinė ekonominė nauda, nors atsipirks tik po kurio laiko. O momentinė nauda – mokesčiai sumažėjo“, – sakė Algimantas.

Nežada sustoti

Bendrovės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys sako, kad išjudinti renovacijos traukinį buvo nelengva. Tam trukdė ir informacijos stoka, ir tarp gyventojų susiformavę stereotipai. Tačiau įmonė nenuleido rankų ir dėjo milžiniškas pastangas, kad apie renovacijos naudą žmonės išgirstų iš kvalifikuotų ekspertų lūpų, o ne iš negatyvių sklandančių gandų.

„Žvelgiant į tai, kas buvo padaryta per penkerius pastaruosius metus, džiugina, kad šimtai pilkų daugiabučių tapo gražesni, juose gyventi pasidarė jaukiau ir komfortiškiau, o dėl įdiegtų energijos taupymo sprendimų prisidėjome prie mažesnio gamtos teršimo. Ne mažiau svarbus veiksnys gyventojams – jų turto vertė gerokai išaugo, nes butai renovuotuose namuose visada brangesni ir paklausesni. Žinoma, vykdydami kai kuriuos projektus susidūrėme su problemomis, kai kur atsilikome nuo grafiko, tačiau apskritai džiaugiuosi, kad kartu su tūkstančiais gyventojų galime mėgautis įgyvendintų renovacijos projektų sėkme. Todėl mes ir toliau sieksime, kad renovacijos projektai būtų įgyvendinti kokybiškai, o gyventojai nepatirtų rūpesčių“, – teigė M.Genys.

Šiais metais „Mano BŪSTAS“ ir toliau aktyviai skatins gyventojus domėtis daugiabučių renovacija. Įmonė paprastai ir aiškiai būstų savininkams pateiks modernizacijos naudą ir konsultuos visais su pastatų atnaujinimu susijusiais klausimais. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.