„Šiame prekybos centre po vienu stogu subūrėme specializuotas apdailos prekių parduotuves. Dėl šios priežasties pirkėjams galime pasiūlyti ypač platų svarbiausių namų apdailos prekių asortimentą – klientai gali rinktis iš įvairių kainų, kokybės lygio ir stiliaus prekių“, – sako „Unideco“ valdančios UAB „MC grupė“ valdybos pirmininkas Audrius Mockus.
Namų apdailos centras „Unideco“, kurio prekybinis plotas daugiau nei 6500 kv. metrų, veikia grupės principu kaip ir „Medžio centras“.
Čia pirkėjams savo paslaugas ir produkciją siūlo daugiau nei 30 skirtingų namų apdailos sričių prekybininkų. Planuojama, kad ateityje dar atsiras 5–7 tiekėjai.
A.Mockaus teigimu, naujasis prekybos centras taip pat gali pasigirti tuo, kad čia yra didžiausia grindų ir durų pasiūla Vilniaus mieste – grindis klientai gali išsirinkti iš 9 atstovų, duris – iš 8.
„Norėdami savo klientams pasiūlyti geriausią aptarnavimo ir prekių kokybę ir siekdami suformuoti kuo didesnį prekių pasirinkimą atsirinkdami nuomininkus iš jų reikalaujame patirties ir plataus asortimento“, – tikina A.Mockus.
„Unideco“ klientų prekybos centre laukia ne tik didelis prekių pasirinkimas ir patrauklus jų išdėstymas, bet ir papildomos paslaugos – nuo prekių atvežimo iki meistrų paslaugų, kai kurie prekybininkai taip pat gali pasiūlyti ir dizainerių konsultacijas.
Interjero dizaineris Rimantas Špokas, išskirdamas pagrindinius prekybos centro „Unideco“ privalumus, pabrėžia ne tik vienoje vietoje esančią didelę prekių įvairovę, bet ir itin patogų darbo laiką – jis veikia darbo dienomis iki 20 val.
„Daugelis namų apdailos parduotuvių veikia įprastomis valandomis, o tai labai nepatogu dirbantiems žmonėms.
Pastebiu, kad mano klientai, su kuriais planuojame susitikimus prekybos centre, tai vertina kaip labai didelį privalumą“, – teigia R.Špokas.
Be to, anot jo, ir dizaineriams, ir pavieniams pirkėjams labai svarbus ir pardavimo personalas – malonu apsipirkti, kai prekybos centre dirba profesionalai, galintys patarti ir atsakyti į visus rūpimus klausimus.
Su naujuoju apdailos prekybos centru bendrovė „MC grupė“ taikosi į vidurinį pirkėjų segmentą. Anot valdybos pirmininko A.Mockaus, siekiama, kad „Unideco“ pritrauktų pirkėjus, ieškančius geriausio kokybės ir kainos santykio.