Užsakytas duris norėjęs grąžinti kaunietis sulaukė netikėto verslininko atsako

Nors gali skambėti kiek perdėtai, tačiau įrengiant būstą svarbus net ir mažiausias milimetras. Tuo dažnai įsitikina ne tik statybininkai, bet ir baldus ar apdailos medžiagas pagal individualius užsakymus perkantys naujakuriai. Ne išimtis ir kaunietis Robertas Skarupskas, kuris įsivėlė į nemalonų ginčą su durų pardavėjais.

Konfliktas tarp prikėjo ir duris parduodančio salono įsiplieskė vos dėl 5 milimetrų paklaidos.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Konfliktas tarp prikėjo ir duris parduodančio salono įsiplieskė vos dėl 5 milimetrų paklaidos.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 2, 2016, 2:53 PM, atnaujinta Feb 10, 2018, 1:08 AM

„Durų ir langų saloną „Visi Visi“ susiradau paprastai – internetu. Mano būstui reikėjo ketverių, nestandartinių išmatavimų durų, o salonas patikino, jog gamina duris pagal individualius užsakymus.

Savo prekes atsiėmiau lapkričio pradžioje ir pastebėjau, jog jos yra per siauros, bandžiau tartis dėl jų pakeitimo, tačiau to padaryti taip ir nepavyko. Trejos iš šių durų jau sumontuotos, tačiau ketvirtosios man paprasčiausiai netiko. Durų stakta yra 5 milimetrais per didelė, todėl durys tiesiog netelpa“, – kalbėjo R.Skarupskas.

Kaunietis kreipėsi į duris jam pardavusį saloną, tačiau nemokamai galimos klaidos taisyti niekas nepanoro. Salonas pasiūlė papildomą montavimo paslaugą, kainuojančią nuo 20 iki 30 eurų.

„Ketverios durys man kainavo 470 eurų, jas užsakydamas papildomos paslaugos montavimo paslaugos nepirkau, nes turėjau savo meistrą. Be to, negalvojau, jog jas reikės mažinti, nes pateikiau man reikiamus išmatavimus, pirkimo sutartyje buvo nurodyta, jog durų išmatavimai gali skirtis 2 milimetrais, tačiau maniškės yra dar didesnės“, – kalbėjo R.Skarupskas.

Neapsikentęs kaunietis bandė grąžinti netinkamas duris, tačiau raštiškas prašymas grąžinti prekę salone taip ir nebuvo priimtas. O bendrovės direktorius Modestas Andžiulis, pasak   pirkėjo, pasiūlė keistą konflikto sprendimą – kreiptis į teismą. Portalui lrytas.lt M.Andžiulis šios situacijos paaiškinimo pateikti nepanoro.

Pasak Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovės Giedrės Nenartavičiūtės, jei rangovo darbai yra atliekami nukrypstant nuo sutarties sąlygų, dėl kurių pablogėja jo naudojimo pagal sutartyje nurodytą paskirtį galimybės, tai užsakovas savo pasirinkimu turi teisę reikalauti neatlygintinai pašalinti trūkumus per protingą terminą.

Atitinkamai sumažinti darbų kainą arba atlyginti trūkumų šalinimo išlaidas, jeigu užsakovo teisė pašalinti trūkumus buvo numatyta rangos sutartyje.

„Jeigu rangovas nesutinka su vartotojo reikalavimu, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatyme įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia ginčų nagrinėjimo tvarka“, – teigė G.Nenartavičiūtė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.