Penkios dovanos, kurias renkasi lietuviai: įsigali jaukumo kultūra

Apklausos duomenimis, 80 proc. klientų namų puošybai naudoja tas pačias dekoro kolekcijas, bet kasmet jas papildo naujais elementais. O įsigydami naujas puošybos detales, klientai linkę sekti madas ir tendencijas. 73 proc. apklausos dalyvių savo namuose puošia viską.

123 rf.nuotr.
123 rf.nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-11-28 14:33

Tai atspindi prekybos tinklo „Maxima“ apklausa.

Šiemet išlieka madinga klasika – įvairių atspalvių raudona spalva, derinius papildant auksiniais ir žaliais akcentais. Madingi ledo bei sidabro atspalviai, lemputės. Kviečiama derinti skirtingas žaisliukų tekstūras ir formas. Taip pat vyrauja minimalistinis stilius, baltos ir auksinės spalvų deriniai subtiliai puošti smulkiomis detalėmis. Būtent šių spalvų deriniais puošasi tie, kurie nori subtilumo ir elegancijos.

Šių metų mada, kalbat apie eglės puošybą – daug lempučių, stiklo, ledo spalvos, derinamos labai skirtingos formos, tekstūros.

Pardavėjai pastebi, kad įsigali jaukumo kultūra: žmonės perka labai daug pledų, stalo žaidimų, žvakių ir žvakidžių. Pernai gruodį žvakių ir žvakidžių buvo nupirkta 250 proc. daugiau nupirkta nei kelerius metus prieš tai. Pernai sezono mada – šviečiančios girliandos. Jų praėjusį lapkritį buvo nupirkta 600 proc. daugiau nei keleri metai prieš tai.

Praėjusių metų pardavimai parodė, kad žmonės įsigijo 80 proc. daugiau dirbtinių eglučių nei metais anksčiau, o gyvų eglių – 2 proc. mažiau. „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė svarstė, kad tai – įsigalinčios ekologijos idėjos.

V.Drulienė įvardijo ir populiariausias penkias dovanas, kurias renkasi pirkėjai. Į jį patenka valgomos dovanos – saldumynai, kava, arbata, gėrimai. Tokias dovanas ketina pirkti 62 proc. apklaustų klientų.

Tarp populiariųjų – ir vaikiški žaislai, drabužiai bei aksesuarai (megztiniai, kepurės, pirštinės, kojinės, šalikai), smulkios dovanėlės (užrašinės, raktų pakabukai ir pan.) bei knygos.

„Dovanoms išrinkti žmonės skiria laiko ir dėmesio. 64 proc. pirkėjų renkantis dovaną svarbiausia, kad ji keltų geras emocijas. Kiti svarbūs kriterijai yra dovanos praktiškumas, estetinės savybės“, – teigė V. Drulienė.

Tradicinę kasmetinę lojalių savo klientų apklausą „Maxima“ atliko šių metų lapkričio 18-20 d.

Joje dalyvavo 1980 respondentai – atsitiktine tvarka atrinkti pirkėjai, kurie yra užsiregistravę „Ačiū“ paskyroje ir sutinka gauti pasiūlymus el. paštu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.