Niršta dėl paslaugų teikėjo atsainaus požiūrio: šąlančių gyventojų bėdos niekam nerūpi

Aukštuosiuose Šančiuose esančio daugiabučio gyventojai pirmuosius lapkričio šventadienius gyveno šaldami ir be karšto vandens. 80-yje butų įsikūrę kauniečiai niršta dėl paslaugų teikėjo atsainaus požiūrio.

Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>M.Patašiaus nuotr.
Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>D.Umbraso nuotr.
Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>D.Umbraso nuotr.
Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>V.Balkūno nuotr.
Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>V.Balkūno nuotr.
Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>V.Balkūno nuotr.
Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>V.Balkūno nuotr.
Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šąlančių gyventojų bėdos nerūpėjo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

2021-11-21 12:08, atnaujinta 2021-11-21 12:14

Medvėgalio gatvės 23-iojo namo gyventojas Arūnas Tamulis pasakojo, jog lapkričio 1-osios, pirmadienio, vakare grįžęs namo pastebėjo, kad bute šalta, iš čiaupo bėgo tik šaltas vanduo. Kiti gyventojai teigė, kad karšto vandens nebuvo nuo spalio 28 dienos, vėliau atvėso ir radiatoriai.

Šiame name gyvenantys senjorai kantriai laukė, kada gedimas bus pašalintas, ir rūpintis tuo, kas tai turi daryti, patikėjo jaunesniems kaimynams. Gyventojai kreipėsi į „Kauno energiją“ ir namą administruojančią bendrovę „Būsto valda“, bet išgirdo, kad šilumos ir karšto vandens sistema šiame name rūpinasi bendrovė „Santermita“.

Vėliau šąlantys kauniečiai skambučiais atakavo šią įmonę. Jiems buvo žadama, kad meistrai atvyks lapkričio 1-ąją, bet gyventojai tikino jų taip ir nesulaukę. Darbininkai pasirodė tik antradienio popietę ir problemas pašalino.

A.Tamulis pasakojo, kad prasidėjus šildymo sezonui problemų kyla kiekvienais metais.

„Šį kartą nuliūdino atsainus požiūris į gyventojus, nes reikėjo skambinti kelioms įmonėms ir aiškintis, kas nutiko ir kas problemą turi spręsti.

Manau, tai turėjo padaryti šilumos mazgą prižiūrinti įmonė „Santermita“, jos atstovai namo gyventojams turėjo paaiškinti, kur yra bėda ir kada ji bus sutvarkyta, nes gyvenome nežinodami, kiek laiko nebus karšto vandens ir šildymo“, – piktinosi kaunietis.

„Santermitos“ pardavimų vadovė Vaida Garmutė paaiškino, kad įmonės klientų aptarnavimo sistemoje gedimas registruotas lapkričio 1-ąją 17 valandą. Tą pačią dieną nuvykus į vietą buvo užfiksuotas slėgio perkryčio reguliatoriaus gedimas.

Lapkričio 2-ąją po reguliatoriaus remonto darbų buvo atkurtas šildymo ir karšto vandens tiekimas.

„Kadangi minėtas įrenginys yra susidėvėjęs, namo administratoriui pateikėme rekomendaciją jį pakeisti nauju“, – sakė V.Garmutė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar panaikinta PVM lengvata tikrai žlugdo maitinimo verslą?