„Priimti šį Šiaurės jūroje ledu apsitraukusį laivą uostininkams buvo iššūkis, mat tokių atvejų būna itin retai. Buvo apšalę laivo švartavimo mechanizmai, apledėjęs laivas buvo netekęs manevringumo. Be to, įlipti į ledu aptrauktą laivą locmanams pavyko ne iš pirmo karto, tačiau dėl jų profesionalumo laivas buvo saugiai įplukdytas į Klaipėdos uostą“, – teigė Klaipėdos uosto kapitonas Adomas Alekna.
225 m ilgio ir 32,24 m pločio laivas atgabeno fosfatus, jis prišvartuotas prie 8 ir 9 krantinių. Dėl laivą apgaubusio storo ledo sluoksnio krova nesustojo. Laivo triumus ketinama iškrauti, kai jie bus atitirpdyti ir juos bus įmanoma atidaryti. Nukrovus dalį krovinio iki leistinos grimzlės (11,5 m), laivas bus peršvartuotas prie 68 krantinės.
Didesnių problemų ši žiema Klaipėdos uostui nesukėlė, laivyba vyko sklandžiai. Šią savaitę buvo prišvartuotas „panamax“ tipo laivas „Peace pearl“. Jo ilgis – 225 m, plotis – 32,26 m.
Klaipėdos uostas – vienintelis neužšąlantis Baltijos šalių jūrų uostas. Laivyba čia vyksta ištisus metus.