Gėrimų pramonės milžinė „Coca-Cola“ užsimojo įgyvendinti naują ekologijos planą

Jungtinių Valstijų gėrimų pramonės milžinė „Coca-Cola“ pradeda kampaniją, kuria užsibrėžia tikslą iki 2030 metų surinkti ir perdirbti 100 proc. savo pakuočių, taip siekdama sumažinti vartojimo prekių atliekų kiekį viso pasaulio mastu, penktadienį paskelbė bendrovė.

 Džordžijoje įsikūrusi bendrovė, kuri prekiauja per 500 gazuotų gėrimų, sulčių, vandens ir arbatų prekių ženklų, sakė sieksianti, kad visos jos pakuotės visame pasaulyje būtų 100 proc. utilizuotos.<br> Scanpix/Reuters nuotr.
 Džordžijoje įsikūrusi bendrovė, kuri prekiauja per 500 gazuotų gėrimų, sulčių, vandens ir arbatų prekių ženklų, sakė sieksianti, kad visos jos pakuotės visame pasaulyje būtų 100 proc. utilizuotos.<br> Scanpix/Reuters nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 19, 2018, 6:25 PM

Džordžijoje įsikūrusi bendrovė, kuri prekiauja per 500 gazuotų gėrimų, sulčių, vandens ir arbatų prekių ženklų, sakė sieksianti, kad visos jos pakuotės visame pasaulyje būtų 100 proc. utilizuotos.

„Pasaulis turi problemą dėl pakuočių – mes, kaip ir visos bendrovės, jaučiame atsakomybę padėti šią problemą spręsti“, – sakė „Coca-Cola“ prezidentas ir generalinis direktorius Jamesas Quincey'is savo pareiškime.

„Coca-Cola“ skelbia naują kampaniją „Pasaulis be atliekų“ ir su ja „mes investuosime į mūsų planetą ir mūsų pakuotes, prisidėdami prie to, kad ši problema taptų praeitimi“, sakė J. Quincey'is.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.