Turtuoliui „Martini” vadovui F.Bacardi niekam nereikia pataikauti

Turtingos Bacardi šeimos atstovas F.Bacardi su kolegomis ir kompanijos bičiuliais Italijoje neseniai įspūdingai atšventė jo įmonei priklausančio prekės ženklo „Martini” 150-ąjį gimtadienį. Čia buvo apie 600 puošnių svečių, stalai lūžo nuo gardžių vaišių.

Daugiau nuotraukų (1)

Laura Čaplinskaitė

Oct 9, 2013, 6:56 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 7:54 AM

Komo ežero pakrantėje įsikūrusioje prašmatnioje viloje svečius priėmęs turtuolis džiaugėsi, kad ir „Martini”, ir pernai tokį pat jubiliejų atšventusi jo valdoma kompanija sėkmingai gyvuoja daug metų.

„Man ši didelė šventė – puikus įrodymas, kad mūsų šeimos verslas plečiasi ir yra žinomas pasaulyje”, – sakė F.Bacardi.

Garsiosios šeimos atstovas didžiuojasi, kad verslas tebėra jo didelės šeimos rankose, kad jie nugalėjo visus sunkumus ir išbandymus.

– Kaip plėtojamas šeimos verslas, matėte nuo mažų dienų. Kokia jūsų paties sėkmės formulė? – „Stilius” paklausė F.Bacardi.

– Savęs nedrįstu vadinti sėkmės kūdikiu – tegul apie tai sprendžia kiti. Tačiau galiu išskirti vieną tikrą pamoką.

Didelės šeimos didelėje kompanijoje susiduriame su daugybe skirtingų nuomonių, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Todėl mano tikslas – būti geru klausytoju.

Mokausi išklausyti ir gerbti visų nuomones, kad ir kokios jos būtų. Apsvarstęs, išklausęs kitų patarimų galiausiai priimu geriausią sprendimą.

Taip pat nuolat atsimenu, kad šeimai turiu būti dėkingas už tai, kas ir kur šiuo metu esu. Mūsų kompanija – didelė ir matoma, mums nereikia niekam pataikauti. Tik mūsų šeima sprendžia, ką kursime, kokių imsimės naujovių.

„Bacardi Limited” šeimos verslo sėkmės formulė – tai tradicijų ir istorijos puoselėjimas, susikalbėjimas su kitais šeimos nariais.

– Ar jau vaikystėje žinojote, kad užaugęs tapsite šio šeimos verslo dalimi?

– Jei mokėčiau dainuoti, greičiausiai būčiau tapęs dainininku! Tačiau nemoku. (Juokiasi.)

Augdamas savo ateities tikrai nesiejau su šia kompanija. Buvau aistringas beisbolo žaidėjas.

Studijavau teisę, kurį laiką dirbau pagal specialybę. Tačiau galiausiai nusprendžiau, kad savo žinias noriu atiduoti ne kitiems, o šeimai.

– Tėvai, seneliai jūsų nespaudė dirbti šeimai, giminės verslui?

– Tikrai ne! Mūsų šeima labai didelė, esama gal 600 jos narių. Tarp jų – gydytojai, teisininkai, žurnalistai. Yra įvairiausių profesijų atstovų.

Šeimai svarbu, kad jos nariai būtų laimingi ir darytų tai, ką patys nori. Gyvenimas turi teikti džiaugsmą ir pasitenkinimą sava veikla. Jei tas pasitenkinimas karjera gaunamas šeimos įmonėje – puiku, tačiau nė vienas nėra stumiamas dirbti čia.

Ir už kompanijos ribų vyksta gyvenimas. Juk ryšio su giminėmis negalime prarasti vien todėl, kad dirbame kitokį darbą.

Kodėl aš dirbu čia? Man patinka, kad kas rytą atidarau šeimos įmonės duris. Man patinka aistringas požiūris į darbą! Kompanijoje visų akys dega, nors mums jau 150 metų.

– Stilingas „Martini” vakarėlis Italijoje alsavo prabanga – ilgas raudonasis kilimas, pasaulinių žvaigždžių – dainininkės Lily Allen ir pianisto Chilly Gonzaleso koncertai, barmenai atskraidinti net iš Londono. Kiek prabangos jūsų gyvenime yra kiekvieną dieną?

– Save vadinu kukliu ir paprastu žmogumi. Tačiau domiuosi mada, man patinka stilingi dalykai. O kas gi abejingas prabangai? Sunkiai rastumėte žmogų, kuriam nepatinka kokybiški ir iš-skirtiniai daiktai.

Vis dėlto neturiu namų visame pasaulyje ir nevažinėju daugybe skirtingų automobilių. Mėgautis prabanga leidžiu savo žmonai ir keturioms dukterims – joms tai patinka kur kas labiau. (Juokiasi.)

Kita vertus, mūsų kompanijos prekės ženklai žmonėms siejasi su grožiu, stilingumu, prabanga ir elegancija.

Vis primenu sau, kad mūsų šeima prieš 150 metų viską pradėjo nuo nulio, viską uždirbo patys žingsnis po žingsnio. Visada pagalvoju, iš kokios šeimos esu kilęs, ir stengiuosi būti paprastas.

– Ar savo dukteris, kurių vyriausiai dar tik 11 metų, matote šeimos versle?

– Jos pačios nuspręs, kaip nori gyventi. Jei norės dirbti kompanijoje, padėsiu. Tačiau jų gyvenimo nesprausiu į rėmus.

Juk jos – mano dukterys! Noriu, kad mergaitės būtų nepaprastai laimingos. Noriu, kad sulaukusios senatvės ir atsisukusios atgal jos būtų patenkintos savo pasirinkimu.

– Kokia iki šiol buvo laimingiausia ir kokia liūdniausia jūsų gyvenimo diena?

– Buvau nepaprastai laimingas savo vestuvių dieną. Dar keturios laimės dienos – dukterų gimimas.

Liūdniausias mano išgyvenimas – senelio mirtis. Galvodamas apie šeimą, jos verslą, pirmiausia prieš akis išvystu jį. Iš jo išmokau daugybę pamokų, išgirdau neįkainojamų minčių apie šeimą ir jos vienybę.

Kai senelis iškeliavo iš šio pasaulio, jaučiausi praradęs dalį savo širdies. Jo netekome prieš 30 metų, bet net ir šiandien susimąstau: kaip kokioje nors situacijoje elgtųsi jis?

– Koks jūsų laisvalaikis? Ar jame lieka vietos paauglystėje mėgtam beisbolui?

– Ne, beisbolą dabar tik žiūriu, nebežaidžiu. Mėgstu skaityti knygas, žiūrėti filmus. Dievinu keliones su šeima!

„Mums svarbi įmonės istorija – dažnai atsigręžiame atgal, kad pamatytume, kokį kelią versle nuėjome”, – savo sėkmės formulę atskleidė „Bacardi Limited” vienas savininkų, direktorius ir valdybos pirmininkas

Facundo Bacardi (46 m.). Savo žmonai ir keturioms dukterims jis sukūrė prabangų gyvenimą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.