Italijos lietuvė pasaulio dėmesį traukia ir gimtąja kalba

„Labas, mano vardas Ughi ir aš gyvenu Italijoje“, – mados namų „DSquared2“ batų kolekcijos reklamoje lietuviškai prabilo viena iš modelių. Milano studentų sukurtas 53 sekundžių vaizdo klipas visame pasaulyje išgarsino Vilniuje gimusią, bet nuo penkerių metų Sardinijos saloje augusią Ugnę Gelgotaitę (22 m.), vietos žmonių vadinamą Ughi.

U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
U.Gelgotaitė fotografavosi „Lamborghini“ muziejuje Bolonijoje mados žurnalui „Switch Magazine“, reklamavo julevyrikos gaminius ir plaukų priežiūros priemones.<br>D.Bonaiti ir F.Bozzetti nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Daiva Lapėnaitė, specialiai LR, Italija

May 21, 2019, 1:26 PM, atnaujinta May 21, 2019, 1:27 PM

Dvynių kanadiečių Deano ir Dano Catenų Italijoje įsteigti mados namai kartu su viena įtakingiausių mados pasaulio asmenybių – italų žurnaliste, Japonijoje leidžiamo žurnalo „Vogue“ direktore Anna Dello Russo paskelbė konkursą naujos ekstravagantiškų batų kolekcijos reklaminiam vaizdo klipui sukurti.

Jį laimėjo vienos geriausių pasaulyje mados, meno ir dizaino įstaigų „Istituto Marangoni“, turinčios savo padalinius Milane, Florencijoje, Paryžiuje, Londone ir Majamyje, studentai.

„Mano vardas Jose“, – itališku juodaodžio vaikino iš Gvinėjos Bisau kreipiniu modernaus Milano kvartalo dangoraižių panoramoje prasideda reklama.

„Mano vardas Linlin, aš esu kinė“,– kinų kalba tęsia mergina.

„Labas, aš Niccola“, – angliškai kreipiasi rausvaplaukis vaikinas.

„Labas, mano vardas Ughi ir aš gyvenu Italijoje“, – lietuviškai prabyla šviesiaplaukė su beisbolo kepurėle.

Pasaulinio garso mados namų reklamoje lietuviškai prabilo Italijos lietuvė U.Gelgotaitė, prisistatanti vietos žmonėms suprantamesniu Ughi vardu.

„Progų kalbėti lietuviškai Italijoje pasitaiko labai retai, nebent su mama, – prisipažino U.Gelgotaitė. – „DSquared2“ reklamoje prabilau lietuviškai, nes ši kalba taip gražiai skamba, bet niekas to nepastebi. O aš ja taip didžiuojuosi.“

Ugnė kartu su mama į Italiją atsikraustė būdama penkerių metų.

Gimusi Vilniuje, užaugusi saulės lepinamoje Sardinijos saloje mergina studijuoja ryšius su visuomene ir korporatyvinę komunikaciją Milano kalbų ir komunikacijos universitete (IULM).

Apie modelio karjerą nuo vaikystės svajojusi Ugnė jėgas mados pasaulyje ėmė bandyti tik prieš trejus metus, baigusi licėjų.

„Baik mokyklą, tada daryk, ką nori“, – tokią nuostatą jai diegė mama. Ugnė taip ir padarė: baigė tiksliųjų mokslų licėjų nuostabaus grožio, bet nedidelių profesinių galimybių Sardinijoje ir išsikraustė į Milaną.

Tačiau svajonių miestas merginos nelepino. Istorijos studijas Milano valstybiniame universitete pradėjusi Ugnė po pusantrų metų jas metė.

„Istorija, literatūra, užsienio kalbos bei matematika buvo mano mėgstamiausi dalykai mokykloje.

Tačiau studijuodama universitete supratau, kad krimsti sausus mokslus – ne man.

Man reikia kūrybos, veiksmo. Traukia mados, komunikacijos ir reklamos pasaulis.

Nors ir buvo gaila, istorijos studijas mečiau ir ėmiau studijuoti man artimesnius – komunikacijos mokslus“, – pasakojo Ugnė.

Vos atvykusi į Milaną lietuvaitė buvo kupina vilčių. Ėjo per modelių agentūras, bet kaskart sulaukdavo neigiamo atsakymo.

„Visur sakydavo, kad esu per žema“, – apie pirmąsias nesėkmes atviravo 170 centimetrų ūgio mergina.

Neigiami atsakymai nuliūdino ir šiek tiek atvėsino pradinį entuziazmą, tačiau rankų ji nenuleido.

Dabar trečius metus Milane gyvenanti ir studijuojanti U.Gelgotaitė dirba modelių agentūroje „Urban“.

„Kartais tenka ištisas dienas praleisti atrankose, todėl nešuosi su savimi knygas ir mokausi“, – pasakoja Ugnė.

Pasiryžimas nenuleisti rankų nuvedė ne tik į „DSquared2“ mados namų reklamą. Italijoje užaugusi lietuvaitė dirbo ir su Valentino mados namais, italų sportinės aprangos gamintoju „Diadora“, juvelyrikos gamintojais iš Milano „Gogo Philip“, daugybe jaunų dizainerių iš Italijos, Kinijos, Libano, pozavo įvairiems mados žurnalams.

„Italijoje gyvenu beveik visą gyvenimą, tačiau išsaugojau lietuviškas šaknis ir kalbą ir labai tuo didžiuojuosi.

Tačiau kartais nesijaučiu nei itale, nei lietuve. Tad kas gi esu? Turbūt ir lietuvė, ir italė kartu.

Užaugau itališkoje aplinkoje su lietuviško būdo mama: tvirta, griežta, ji tikrai manęs nelepino – ne taip kaip italės mamos savo vaikus.

Vienas fotografas sakė, kad atrodau keistai: tarsi būčiau iš posovietinės valstybės, bet linksma – lyg Šiaurės ir Pietų, Rytų ir Vakarų mišinys.

Aš manau, kad esu tiesiog XXI amžiaus žmogus“, – sakė lietuviška kilme besididžiuojanti Ugnė. Lietuviškai prabilusi mados milžinų reklamoje ji iš kūrėjų sulaukė komplimentų gražiai skambančiai kalbai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar panaikinta PVM lengvata tikrai žlugdo maitinimo verslą?