Psichologas Guy Winchas tikina, kad humoras skundui gali suteikti tinkamą toną. Vis dėlto juokeliai situaciją gali ir pabloginti. Jei juokelį sunku suprasti, skundas nebus rimtai priimtas. Taip pat reikia juokauti atsargiai, nes žmonės turi skirtingą humoro jausmą. Kas vienam atrodo juokinga, kitam gali nuskambėti įžeidžiančiai. Tad kaip derėtų juokauti?
Agresija, įžeidinėjimai, rasinės, religinės ar kitas socialines grupes diskriminuojančios replikos nėra tinkamas būdas juokauti. Net jei jaučiatės labai įžeisti, pasverkite kiekvieną žodį.
Kaip puikų pavyzdį G. Winchas pateikė skundą dėl maisto lėktuve. Vienas keleivis išgarsėjo parašęs laišką oro linijų, kuriomis nusivylė, vadovui Richardui Bransonui. Prie laiško buvo prisegtos maisto nuotraukos.
„Pažiūrėkite į tai, Richardai. Tik pažiūrėkite. Įsivaizduoju, jūsų galvoje sukasi tie patys klausimai, kurie sukosi mano galvoje tą lemtingą dieną. Kas tai? Kodėl man tai patiekė?“, – laiške rašė „nukentėjusysis“.
Toliau laiške maistas buvo apibūdinamas kaip nusikaltimo vieta, o sausainiui prigijo „avangardinio sausainio“ etiketė. Tokie žodžiai asmeniškai neįžeidė nei stiuardesės, nei R. Bransono. Todėl po šio skundo R. Bransonas asmeniškai paskambino lėktuvo keleiviui ir jo atsiprašė dėl prasto aptarnavimo.