7 greiti būdai padės sumažinti stresą darbe

Netgi ir pats mėgstamiausias darbas gali sukelti įtampą. Bet ne visada turime laiko reabilitacijai po sunkios darbo dienos: valandą skirti jogai, vakarą praleisti SPA salone. O gal net keletą dienų praleisti sanatorijoje – daugeliui gali būti prabanga.

Ne paslaptis, kad stresas užvaldo labai greitai – ir nuo jo pabėgti taip pat reikėtų staigiai. Remkitės šia taisykle: kas valandą darykite trumpą pertrauką.<br>123rf nuotr.
Ne paslaptis, kad stresas užvaldo labai greitai – ir nuo jo pabėgti taip pat reikėtų staigiai. Remkitės šia taisykle: kas valandą darykite trumpą pertrauką.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 7, 2015, 7:00 AM, atnaujinta Jan 7, 2018, 10:37 AM

Bet yra keletas būdų, kurie padės išsivaduoti iš streso, nusiraminti nepakylant iš darbo vietos! Apie tai rašo portalas „elle.ru“.

1. Apgaukite savo nervus

„Kai patiriame stresą, mūsų skrandžio raumenys sutrumpėja, įtampa kyla visame kūne“, – pasakojo Irina Kušnir, aromaterapijos ir sveikatos ekspertė. Jeigu jūsų darbas nervingas, pamėginkite įprastą arbatą arba kavą pakeisti žolelių nuovirais. Ramunėlės ir imbieras nuramins virškinimo sistemą ir emocijas. Levandų esencija padeda pažaboti pašlijusius nervus.

2. Kvėpuokite giliau

Keli kvėpimo pratimai jums padės susigrąžinti dvasinę pusiausvyrą: lėtai ir giliai įkvėpkite per nosį, iškvėpkite per burną. Pakartokite kelis kartus tą patį, bet po to atlikite papildomų veiksmų: keisdami rankas palaikykite jas ant krūtinės, ant pilvo. Didesnis efektas būtų, jeigu iškvėptumėte su garsu – geriau, žinoma, kad tuo metu šalia nebūtų jūsų kolegų!

3. Naudokitės tinkamais aromatais

Jeigu ruošiatės svarbiam ir sunkiam pokalbiui, būtų naudinga pašlakstyti kelis sandalmedžio eterinio aliejaus lašus ant savo drabužių arba ant odos. Aromaterapijos ekspertas Robertas Tiserendas patikino: šis kvapas padės nusiraminti.

4. Darykite pertraukas

Ne paslaptis, kad stresas užvaldo labai greitai – ir nuo jo pabėgti taip pat reikėtų staigiai. Remkitės šia taisykle: kas valandą darykite trumpą pertrauką. Pabendraukite porą minučių su kolegomis ne darbo temomis, pasivaikščioti po pastato aukštus. Tai padės sumažinti stresą – atsikvėpsite ir šviežiomis mintimis grįšite dirbti.

5. Išmokyte pasakyti: „ne“

Psichologė Priscila Marota papasakojo: „Moterims dažnai būdingos asmeninės problemos. Priežastis ta, jog mes nenorime nuvilti kitų žmonių, kurių nuomonė mums svarbi, ir visada norime pasirodyti geresnėmis“. Prieš sutikdamos atlikti užduotį, apsvarstykite visus pliusus ir minusus. Jei minusų daugiau negu pliusų, išdrįskite atsisakyti tos užduoties.

6. Padarykite atsipalaidavimo pratimus prie stalo

Didelę darbo laiko dalį praleidžiame prie stalo žiūrėdamos į kompiuterį, todėl įtempiame kaklo ir nugaros raumenis. Situaciją galima pataisyti, jeigu reguliariai pamasažuosite šias vietas. Padarykite keletą sukamųjų judesių pečiais (tris kartus į priekį ir atgal). Patogu, nes tokią nesudėtingą „gimnastiką“ galima atlikti nepakilus nuo darbo stalo.

7. Įmaišykite eterinio aliejaus į drėkinamąjį kremą

Į kremą, kurį ryte naudojate veidui ir kūnui tepti, įpilkite pora lašelių eterinio aliejaus. Šalavijo aliejus turi atpalaiduojanti poveikį veido raumenims, levandų ir bergamotės padeda subalansuoti emocijas ( taip pat atlieka lengvo odos tempimo poveikį). Ilang-ilango aliejus sureguliuoja hormonų pusiausvyrą!

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.