„Jaunimo linija“ pristato naują emocinės paramos būdą

„Jaunimo linija“ nuo penktadienio pradeda teikti emocinę paramą tiesioginiais pokalbiais internete. Iki šiol su tarnybos savanoriais buvo galima bendrauti telefonu ir elektroniniais laiškais, o nauja paslauga atveria galimybę tiesiogiai kalbėtis raštu.

123rf.com
123rf.com
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 2, 2016, 9:54 AM, atnaujinta Feb 10, 2018, 1:14 AM

„Jaunimo linija“ negali atsiliepti į kiekvieną skambutį. Atrašyti laiškus taip pat užtrunka laiko, be to – keičiasi žmonių bendravimo įgūdžiai, todėl organizacija siūlo naują paramos teikimo būdą – susirašinėjimą raštu arba vadinamąjį „chatą“.

„Jaunimo linija“ vadovė Agnė Mažvilaitė sako, kad nauja paslauga turėtų būti patraukli tiems, kurie nori daugiau privatumo ar nedrįsta apie jausmus kalbėtis telefonu.

Pokalbiai internetu bus prieinami tris dienas per savaitę – trečiadieniais, penktadieniais ir šeštadieniais, nustatytomis valandomis. Jei šis būdas taps populiarus – didės ir jo prieinamumas. Pokalbį internetu galima pradėti įėjus į interneto svetainę jaunimolinija.lt arba jų feisbuko paskyroje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.