3. Per pirmą pasimatymą suveikia pirmojo įspūdžio taisyklė. Todėl vyras stengiasi kaip įmanydamas padaryti įspūdį merginai. Pavyzdžiui, ima pasakoti apie savo ištaigingus apartamentus prestižiniame miesto rajone, naują automobilį, neseniai pirktą katerį. Tačiau norint nugalėti varžovę reikia jam sakyti kuo daugiau komplimentų - vyras turi žinoti, kad yra vienintelis ir nepakartojamas pasaulyje. Tada jis pagalvos, kad galų gale atrado moterį, kuri mato jo tikrąsias galimybes. 4. Moteris taip pat gali sėkmingai pasiekti šį tikslą, jei iš vakarėlio išeis anksčiau už savo varžovę. Taip pasielgusi moteris vyrui taps paslaptinga. Jis ims klausti savęs: „Kodėl ta moteris išėjo taip netikėtai?“ Ir norės vėl ją pamatyti.
5. Kaip tikra Pelenė, mergina turėtų palikti vyrui kažkokį priminimą. Tam puikiausiai tiktų elektroninis paštas. O jei žaidimas - rimtesnis, tai tiks ir kosmetika, koks nors papuošalas ar kvepalai. Tinka beveik viskas, kas jam vėl ir vėl primins jų savininkę. 6. Koks seksas gali padėti moteriai nurungti savo varžovę: aistringas ir agresyvus, ar švelnus ir ramus? Juk labai seksualios moterys negali suteikti vyrui malonumo, kadangi jos susitelkia vien ties savo pojūčiais. O vampyriško tipo moterys su savo gerbėjais elgiasi gana šaltai, kadangi užgniaužia geismą savyje. Pamažu toks savęs slopinimas tampa įpročiu ir moteriai būna sunku susijaudinti vien nuo preliudijos. Tuomet atsiranda polinkis į agresyvumą ir prievartą. Žinoma, vyrams patinka tokie žaidimai, bet tik tada, kai nori labiau įsiaudrinti ir paįvairinti seksą, o ne kaip staigmena pirmąją meilės naktį.