Į kalėdines dovanas įmonės investuoja ir laiko, ir pinigų

Daugelis didesnių šalies įmonių apie Kalėdas galvoti pradeda iki didžiųjų metų švenčių likus keliems mėnesiams, o kai kurie – net vasarą.

„Linas agro“ laiveliai šiemet pasieks daugiau nei tūkstantį įmonės klientų ir partnerių.
„Linas agro“ laiveliai šiemet pasieks daugiau nei tūkstantį įmonės klientų ir partnerių.
Daugiau nuotraukų (1)

Jurgita Činkienė

Dec 7, 2012, 12:21 PM, atnaujinta Mar 14, 2018, 7:34 PM

Tradiciniai parduotuvėse pirkti atvirukai, taip pat elektroniniai sveikinimai tampa vis mažiau populiarūs, o įmonių vadovai suka galvas, kaip nustebinti ir pamaloninti savo klientus ir verslo partnerius. Tam netaupoma nei laiko, nei pinigų, o prieškalėdinis laikas įmonėse tampa tikra Kalėdų karštine.

Atvirukai ir dovanos – tūkstančiais

Panevėžio bendrovės „Linas agro“ komunikacijos vadovė Jorinta Zolubaitė pasakojo, kad bendrovė Kalėdoms pradeda ruoštis jau rugsėjo mėnesį.

„Keliese susėdame ir generuojame idėjas, ką galėtume padovanoti savo kolegoms, klientams, verslo partneriams. Šiemet užsakėme šokoladinius laivelius, taip pat kalendorius. Visa tai – su įmonės atributika“, - pasakojo pašnekovė.

Tokių dovanų paruošta 1800. Dalis klientų gaus „Linas agro“ atvirukus – jų ketinama išsiųsti apie du tūkstančius.

„Dovanas skiriame tiems, kuriuos patys galėsime aplankyti. Žinoma, būna sunku, ne visur spėjame ir kartais kalėdinės dovanos klientus ir partnerius pasiekia tik po Naujųjų metų“, - juokėsi J. Zolubaitė.

J. Zolubaitės nuomone, kalėdinės dovanos yra ne papildoma įmonės reklama, tačiau santykių palaikymas: „Pastebėjome, kad žmonėms malonu sulaukti dėmesio. Jo niekada nebūna per daug“.

Atvirukas – darbuotojo fotografija

Tuo tarpu Kėdainių pagardų gamintoja bendrovė „Vesiga“ šiais metais kalėdinį atviruką sukūrė iš savo įmonės darbuotojo padarytos Kėdainių fotografijos. Bendrovė neketina atsisakyti tradicijos siųsti popierinius kalėdinius atvirukus.

“Norėdami paremti ir palaikyti kilnią misiją – remti skurstančius vaikus - daugelį metų šventiniams sveikinimams įsigydavome UNICEF atvirukus. Šiemet kolegas ir partnerius sveikinsime kiek kitaip”, - sakė įmonės vadovas Saulius Grinkevičius.

Apie Kalėdų sveikinimą kėdainiečiai ėmė galvoti jau vasaros pabaigoje. Po derybų ir ginčų atsirado idėja atviruko kūrimui panaudoti bendrovės inovacijų technologo, „Daumantų“ pagardų kūrėjo Algio Kairio padarytą fotografiją.

“A. Kairys yra ne tik „Daumantų“ pagardų skonio meistras, bet ir  žmogus, su fotoaparatu nesiskiriantis jau daugelį metų, surengęs ne vieną parodą. Jo truputį mistiška, truputį svajinga Kėdainių senamiesčio kampelio fotografija iš ciklo „Atspindžiai“, padaryta pro apšerkšnijusį langą, puikiai tiko lietuviškai Kūčių laukimo nuotaikai sustiprinti.

Manau, kad į popierinis atvirukas parodo daugiau asmeninio dėmesio ir suteikia džiaugsmo gavėjui.

Į kūrybinį procesą ir darbą įsitraukia visas kolektyvas: vieni pasiūlo idėją, kiti galvoją tekstą, maketuoja, aptaria, derina, tariasi, užrašo gavėjų adresus”, - sakė S. Grinkevičius.  

Dovanoms – per 10 tūkst. litų

Jonavos čiužinių gamintoja bendrovė „Lonas“ šiais metais kalėdines dovanas investavo daugiau nei 10 tūkst. litų.

Klientams, verslo parteriams, kolegoms šiemet bus dovanojamos specialiai sukurtos šventinės kojinės, rašikliai, įmonės darbuotojų sukurti atvirukai, kalendoriai, saldumynai.

Skirtingų dovanų bendrovėje yra paruošta apie 300. Mažesnės dovanos keliaus paštu, didesnės bus įteikiamos asmeniškai.

Bendrovės vadovas K. Jakutis priešiškai nusiteikęs prieš pirktinius kalėdinius atvirukus arba prieš elektroninius sveikinimus.

Anot jo, kartą per metus įteikiama dovana turi būti ne pirkta, o sukurta. Ilgą laiką K. Jakutis kiekvienam asmeniškai užrašydavo ir atviruką, tačiau dabar, dovanų skaičiui išaugus, tą padaryti pavyksta ne visada.

Dažnai prie kalėdinių dovanų K. Jakutis prideda ir savo kompaktinę plokštelę, mat verslininkas laisvalaikiu muzikuoja.

„Tačiau vienais metais pagaminome kompaktinės plokštelės formos padėkliuką kavai, o vienas dovanos gavėjas, įsitikinęs, kad čia – tikroji plokštelė, ją įdėjo į automobilio muzikos grotuvą. Paskui buvo bėdos ją išimant – įstrigęs padėkliukas grotuve laikėsi apie pusmetį“, - prisiminė K. Jakutis.

Draudikai alkoholio nedovanoja

Draudimo bendrovės „If“ rinkodaros departamento vadovė Orijana Mašalė pasakojo, jog daliai klientų bus siunčiami elektroniniai atvirukai – taip, anot pašnekovės, yra tausojama gamta.

„Svarbiausiems metų partneriams, klientams dovanojame asmenines dovanas. Tai gali būti ir mėsos rinkiniai, ir tortas, įvairūs biuro reikmenys.

Tačiau turime nuostatą – niekada nedovanojame alkoholio. Mes pasisakome už saugumą ir manome, kad žmonės turi ir švęsti, ir vairuoti saugiai“, - sakė pašnekovė.

Apie Kalėdas įmonėje pradedama galvoti jau nuo vasaros: svarstomos idėjos, užsakinėjamos ir kuriamos dovanos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.