Balsavimas: išrinkite jums labiausiai patikusią transporto inovaciją Lietuvoje!

Prasideda septintosios laidos „INOprogresas“ balsavimas. Išrinkite, jūsų nuomone, originaliausią lietuvišką transporto inovaciją.

Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Oct 30, 2017, 9:15 AM, atnaujinta Nov 7, 2017, 11:29 AM

Mūsų verslo ir mokslo atstovai siekia, kad transporto sritis Lietuvoje taptų kuo inovatyvesnė ir palaipsniui galėtų konkuruoti su pasaulinio lygio pramonės grandais, o inovatyvūs mūsų projektai taptų efektyvia ir ilgalaike transporto srities dalimi.

Siekiant šio tikslo būtina taikyti pačias naujausias technologijas, informacines transporto sistemas ir inovatyvius sprendimus. Būtent tokius pristatėme laidoje. Svarbu paminėti, kad tik viena iš 3 laidoje dalyvavusių įmonių pateks į finalinę kovą.

Todėl kviečiame jus atiduoti svarbų savo balsą už jums labiausiai patikusį transporto inovacijų projektą. Balsavimas vyks visą savaitę – nuo spalio 30 d. iki lapkričio 3 d.

Prisiminkime septintosios laidos inovacijas.

Išmani motociklų signalizacija, kurios įdiegimas ir naudojimas nereikalauja specifinių profesionalių žinių. Šį prietaisą nusipirkę vartotojai viską gali padaryti patys, nes tokios signalizacijos diegimas ne sudėtingesnis nei išmaniojo telefono ar modemo. Inovatyvios signalizacijos privalumas: jos nereikia įjungti ar išjungti.

Signalizacija reaguoja į savininko raktą – pakabuką, dažniausiai nešiojamą prisegtą prie transporto priemonės raktų. Jei pasitraukiate nuo įrenginio toliau nei 10 metrų, judesys ar didesnė vibracija aktyvuoja sistemos veikimą.

Įjungus prietaisą tereikia atsisiųsti mobiliąją programėlę, kurios pagalba sukuriami ir keičiami individualūs nustatymai. Vėliau į programėlę siunčiama informacija apie prietaiso būklę, GPS nustatytą buvimo vietą ir kiti duomenys. 

 

Transporto valdymo sprendimai, kuriuos sudaro GPS sekimo įrenginiai ir realaus laiko transporto stebėjimo bei kontrolės sistemos. Ekonomiško vairavimo sprendimas skirtas įvertinti vairuotojo vairavimo stilių.

Ši technologija leidžia nustatyti, kaip pagerinti vairavimą tokiu būdu sumažinant išlaidas degalams ir techninei priežiūrai bei užtikrinant, kad kelionė būtų saugesnė. Sprendimą sudaro „Eco-Drive“ modulis, esantis realaus laiko transporto stebėjimo ir kontrolės sistemoje „TrustTrack“.

Šiame modulyje pateikiamos transporto priemonių ir vairuotojų ekonomiško vairavimo ataskaitos – rodomas išnaudoto kuro kiekis, pavojingo stabdymo ir staigaus greitėjimo įvykiai, prastovos trukmė, sukaupti pavojingo vairavimo taškai ir kt. Informacija lyginama su ankstesniais įrašais ir kitų vairuotojų duomenimis, o tai leidžia nustatyti tobulintinas vietas.

Hibridinis sunkvežimis. Užmiestyje jis važiuoja kaip hibridinis, o mieste – kaip elektrinis. Pagrindinis sunkvežimio privalumas – jis gali nuvažiuoti didelius atstumus neteršdamas aplinkos. Šiuo metu įmonės specialistai elektrines pavaras sėkmingai įdiegė į nediduko hečbeko ir krovininio mikroautobuso platformas.

Po transformacijos 3,5 tonos sunkvežimis 100 kilometrų sunaudoja 3,5 litro dyzelino ir gali nuvažiuoti nuo 30 iki 60 kilometrų atstumą naudodamas vien elektros energiją. Važiuojant ilgesnį kelią įsijungia dyzelinis motoras.

 

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.