Kova dėl klientų: operatorių pakeičia net to nenorintieji

2014 m. sausio 10 d. 09:54
Arnas Mazėtis, LRT televizijos naujienų tarnyba
Klientams neribotų pokalbių ir žinučių pernai pasiūlę mobiliųjų tinklų operatoriai džiaugiasi, kad klientai noriai migruoja iš vienų pas kitus. Tačiau persikelti vartotojų, kartais be jų pačių sutikimo, nevengia ir patys operatoriai. Rinkos prievaizdų teigimu, pernai gauta daugiau skundų dėl mobiliojo ryšio operatorių veiklos.
Daugiau nuotraukų (1)
„Tele2“ klientė Natalija Čadova prieš Kalėdas apsilankė „Bitės“ salone pasidomėti galimybėmis perkelti savo numerį į konkurentų tinklą, bet persigalvojo. Tačiau vėliau sužinojo, kad jos numeris jau perkeliamas į „Bitę“.
„Aš jokios sutarties nemačiau, nieko“, – piktinosi ji.
Tuo metu „Bitė Lietuva“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Pranas Kuisys sakė, kad greičiausiai šiuo atveju įvyko klaida.
„Per praeitą mėnesį į „Bitę“ numerius perkėlė apie 10 tūkst. klientų. Iš jų dėl perkėlimo turime tik du skundus, kad kažkas negerai veikė, vėlavo numeriai, neperkelta, perkelta klaidingai, – absoliučiai mažas procentas“, – kalbėjo bendrovės atstovas.
Kad tokių atvejų, kai be klientų sutikimo ar parašo jų numeriai iškeliami į konkurentų tinklą, pasitaiko, pripažino visi operatoriai, apgailestaudami, kad dėl to kenčia ne tik konkretūs klientai, bet ir bendras operatorių verslo įvaizdis.
„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas taip pat sakė, kad tokių atvejų pasitaiko, o jam liūdniausia dėl to, jog jie žlugdo pasitikėjimą verslu.
„Įsivaizduokite: jūs apsilankėte banko atstovybėje, o išėjote jau skolingas, turite paskolą, nors nieko nepasirašėte“, – lygino A.Baranauskas.
Rinką prižiūrinčios Ryšių reguliavimo tarnybos vadovas pripažįsta, kad mobiliojo ryšio rinkoje konkurencija – labai arši, kartu daugėja ir vartotojų skundų.
Šios tarnybos direktorius Feliksas Dobrovolskis pasakojo, jog praeitais metais jie gavo daugiau skundų nei 2012-aisiais – per 600.
„Pagrindiniai skundai buvo dėl sąskaitų. Dalis – dėl kokybės. Didelę dalį sudaro kitos kategorijos skundai, kur kalbama apie tarifus, numerio perkėlimą. Konkurencija yra arši – rinkos dalyviai įvairiais būdais vilioja abonentus“, – pastebėjo jis.
Tarnybos direktoriaus teigimu, kitą savaitę visi operatoriai bus kviečiami diskutuoti, ar nevertėtų apskritai atsisakyti telemarketingo paslaugos, kaip būdo pervilioti vartotojus.
Bitė LietuvaOmnitelTele2
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.