„Bitė“ atidarys antrą klientų aptarnavimo centrą Ukmergėje

Ukmergėje bus įrengtas ir atidarytas naujas telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ klientų aptarnavimo centras. „Bitė“ ir Ukmergės savivaldybė šiandien parašais patvirtino abipusius susitarimus.

Planuojama, kad naujame „Bitės“ klientų aptarnavimo centre Ukmergėje iš pradžių dirbs viena komanda – apie 15 žmonių.<br>M.Astrausko nuotr.
Planuojama, kad naujame „Bitės“ klientų aptarnavimo centre Ukmergėje iš pradžių dirbs viena komanda – apie 15 žmonių.<br>M.Astrausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 24, 2014, 12:09 PM, atnaujinta Feb 17, 2018, 3:53 AM

„Dar vieną skambučių centrą Ukmergėje įkurti nusprendėme apsvarstę nemažai alternatyvų. Sprendimą lėmė palankus miesto savivaldybės ir darbo biržos požiūris bei noras bendradarbiauti, galimybės pritraukti talentingų ir entuziastingų darbuotojų, be to – patogus susisiekimas su Vilniumi“, – teigė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.

„Bitė“ įsikurs Ukmergės savivaldybei priklausančiame pastate, kurį nuomosis, o į pastato remontą investuos apie milijoną litų.

Planuojama, kad naujame „Bitės“ klientų aptarnavimo centre iš pradžių dirbs viena komanda – apie 15 žmonių. Vėliau darbuotojų skaičius turėtų augti. Aptarnavimo centras Vilniuje veiks ir toliau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.