„Rezultatai rodo, kad žmonės atsirenka, kas yra naudinga jų piniginei“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius. Pasak jo, prie augimo labai prisideda klientų rekomendacijos – įsitikinę gera „Tele2“ paslaugų kokybe ir aptarnavimu, žmonės drąsiai renkasi gerą kainą.
Vasarį į „Tele2“ savo numerį perkėlė 8257 vartotojai, o iš šio operatoriaus pabėgo 6,3 tūkst. klientų. Su „Bite“ atsisveikino 7222 klientai, o pas ją atėjo 7924 numerį perkėlę vartotojai. „Omnitel“ nuostoliai didžiausi: ji neteko daugiau nei 2,9 tūkst. vartotojų (atėjo 3,4 tūkst., išėjo 6,3 tūkst.).
Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje teikiama nuo 2006 metų. Ji leidžia vartotojams keisti mobiliojo ryšio operatorių išsaugant savo turėtą telefono numerį.