„Tele2“ aplenkė tris mėnesius klientus viliojusią „Bitę“

Tris mėnesius daugiausia numerį perkeliančių klientų sulaukusi „Bitė“ vasarį nusileido konkurentei „Tele2“. Pastarosios klientų skaičius dėl numerio perkėlimo išaugo 1957-iais, o „Bitės“ gretas papildė 702 numerį perkėlę klientai.

Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje teikiama nuo 2006 metų.<br>„Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje teikiama nuo 2006 metų.<br>„Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 3, 2014, 9:00 AM, atnaujinta Feb 15, 2018, 6:57 PM

„Rezultatai rodo, kad žmonės atsirenka, kas yra naudinga jų piniginei“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius. Pasak jo, prie augimo labai prisideda klientų rekomendacijos – įsitikinę gera „Tele2“ paslaugų kokybe ir aptarnavimu, žmonės drąsiai renkasi gerą kainą.

Vasarį į „Tele2“ savo numerį perkėlė 8257 vartotojai, o iš šio operatoriaus pabėgo 6,3 tūkst. klientų. Su „Bite“ atsisveikino 7222 klientai, o pas ją atėjo 7924 numerį perkėlę vartotojai. „Omnitel“ nuostoliai didžiausi: ji neteko daugiau nei 2,9 tūkst. vartotojų (atėjo 3,4 tūkst., išėjo 6,3 tūkst.).

Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje teikiama nuo 2006 metų. Ji leidžia vartotojams keisti mobiliojo ryšio operatorių išsaugant savo turėtą telefono numerį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.