Dėl numerio perkėlimo „Tele2“ klientų skaičius kovą išaugo 4079-iais, „Omnitel“ vartotojų gretos sumažėjo 1531-u, o „Bitė“ neteko 2666 klientų.
„Tele2“ nurodo, kad tai yra didžiausias jos klientų skaičiaus augimas nuo pat 2012 m. rugsėjo.
„Bitė“ tokius rezultatus sieja su savo sprendimu sumažinti tiesioginės rinkodaros telefonu apimtis. „Šio mėnesio numerio perkėlimo rezultatus į „Bitę“ lėmė tai, kad, atsižvelgdami į telerinkodaros problemos kontekstą rinkoje bei gausėjantį vartotojų pasipiktinimą dėl telerinkodaros skambučių, kovo mėnesį iki minumumo sumažinome telerinkodaros apimtis“, – sakė Rūta Latinytė, „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene.
Apibendrinus pirmojo šių metų ketvirčio duomenis, „Tele2“ vartotojų skaičius dėl numerio perkėlimo padidėjo 7561-u, „Bitė“ pritraukė 234 klientais daugiau nei iš jos išėjo, o „Omnitel“ neteko 7,6 tūkst. vartotojų.
Praėjusių metų lapkritį „Bitė“ aplenkė iki tol ilgą laiką lyderiavusią „Tele2“ pagal numerį perkėlusių vartotojų skaičių. Tačiau ji pirmavo tik tris mėnesius – šių metų vasarį „Tele2“ susigrąžino lyderio poziciją.