Šios srities ekspertas ir pažangos konferencijos „Login“ pranešėjas Lukas Maixneris įsitikinęs, kad 2014-ieji bus revoliucingi metai prekės ženklams socialiniuose tinkluose, nes bus išaukštintas kokybiškas ir pridėtinę vertę kuriantis turinys, užsimegs stiprus ryšys su aktyviais vartotojais bei pagerės grįžtamasis ryšys.
„Socialinė žiniasklaida, kaip ir prekių ženklai bei vartotojai, nuolat keičiasi. Socialių kompanijų veiklą galima suskirstyti į tris lygius: pirmajame etape kompanijos buvo tiesiog socialios bendrąja prasme, tuo tarpu antrajame kompanijoms svarbiausias tapo gerbėjų pritraukimas. Trečiasis lygmuo šiandien jau yra esminis, tai – investicijų grąža, – sakė vienas iš bendrovės „Socialbakers“, orientuotos į socialinės žiniasklaidos priemonių efektyvumo matavimą ir optimizavimą, įkūrėjų L.Maixneris. – Didesnis dėmesys patraukliam, kokybiškam turiniui ir jo pateikimui, tikro ryšio su vartotojais užmezgimas bei jų dėmesio išlaikymas, tikslinės ir aktyvios auditorijos suradimas – tai pagrindinės taisyklės, kaip susigrąžinti investicijas ir pasiekti pelno augimą efektyviai pasinaudojant socialinių tinklų nauda.“
Neseniai „Socialbakers“ socialiniame tinkle apklausus beveik 300 rinkodaros specialistų paaiškėjo, kad net 92 proc. jų reklamuojasi socialiame tinkle „Facebook“, tuo tarpu „Twitter“ – 36 proc., „YouTube“ – 26 proc. , o „Linkedin“ – 25 proc. Nuolatinė veiklos analizė yra vienas svarbiausių sėkmės elementų, norint suprasti, kaip socialiniai tinklai gali padidinti prekės ženklo žinomumą ir pelną, mat, remiantis „Hubspot“ duomenimis, 78 proc. kompanijų įrašų socialinėje žiniasklaidoje daro įtaką vartotojų pasirinkimui.
Pasak konferencijos „Login“ pranešėjo, ryškėja tendencija, kad greitu metu visos reklamos socialinės žiniasklaidos platformose bus vietinės, o sprendimai, skirti įvertinti ir optimizuoti turimą ir perkamą turinį skirtinguose socialiniuose kanaluose bei pasaulinėse rinkose, taps svarbesni nei bet kada anksčiau.
„Investicijų grąža gali būti matuojama įvairiais būdais: vartotojų aktyvumu, paspaudimais, pajamomis, įrašais konkursuose ar akcijose, bendravimu su klientais ir kt. Viskas priklauso nuo užsibrėžtų įmonės tikslų. Tačiau bet kuriuo atveju, rūpintis savo vartotojais socialiniuose tinkluose – tai jau nebe išimtis, o taisyklė“, – sakė L.Maixneris.