Numerio perkėlimas: „Omnitel“ iš duobės išlipo, „Bitė“ – įkrito

Ilgą laiką dėl numerio perkėlimo tūkstančius klientų prarasdavusi „Omnitel“ balandį pagaliau išlipo iš „minuso“ – į jos tinklą perėjo 442 klientais daugiau nei iš jo išėjo. Numerių perkėlimo lydere išlieka „Tele2“, o daugiausia klientų prarado „Bitė Lietuva“.

Numerio perkėlimo tendencijos keičiasi: balandį daugiausiai klientų prarado nebe „Omnitel“, o „Bitė“.<br>„Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Numerio perkėlimo tendencijos keičiasi: balandį daugiausiai klientų prarado nebe „Omnitel“, o „Bitė“.<br>„Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

2014-05-02 15:40, atnaujinta 2018-02-14 09:39

Bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, praėjusį mėnesį į „Bitę“ savo numerį perkėlė per 4,6 tūkst. klientų, o iš šios kompanijos išėjo daugiau nei 8,7 tūkst. vartotojų. Ši kompanija per mėnesį neteko daugiau nei 4 tūkst. klientų.

„Tele2“ situacija, grubiai sakant, atvirkštinė: pas ją su savo numeriu atėjo 8,4 tūkst. klientų, o išėjo 4,6 tūkst. vartotojų. Šis operatorius klientų skaičių padidino 3,7 tūkstančio.

Kas mėnesį tūkstančių klientų dėl numerio perkėlimo netekdavusi „Omnitel“ išlipo iš duobės ir balandį sulaukė 442 naujų klientų (atėjo 5,3 tūkst., išėjo – 4,9 tūkst.).

Pastaroji kompanija neslepia, kad yra patenkinta rezultatais. „Balandžio mėnesio tendencijos džiugina ir čia aš kalbu ne apie mums palankius skaičius, nes tai nėra svarbiausias dalykas. Svarbiausia, kad klientai pajustų, kad „Omnitel“ dirba kitaip – greičiau, lanksčiau, atviriau ir suteikia daugiau. Besikeičiančios tendencijos rodo, kad esame teisingame kelyje“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.

Anot jo, jau kovo mėnesį daugiau privačių klientų atėjo į „Omnitel“ nei išėjo, o balandį pasitikėjimą kompanija parodė ir verslo klientai. „Manau, kad numerio perkėlimo tendencijų pasikeitimas įvyko ne dėl vienos priežasties. Mes keičiamės kaip įmonė, greičiau priimame sprendimus, įsiklausome ir girdime klientus, atsisakome formalumo ir biurokratinio požiūrio. Taip pat toliau daug investuojame į tinklus – mūsų 2G ir 3G tinklai jau dengia beveik visą šalies teritoriją, siūlome plačiausią 4G LTE aprėptį. Po to, kai kovo mėnesį atidarėme 4G tinklą išmaniesiems telefonams, girdime iš savo klientų, kad tai buvo reikalingas žingsnis, suteikęs jiems naujų naudų ir geros patirties“, – teigė D.Strömbergas.

Prie pergalių šioje srityje įpratusi „Tele2“ išliko santūri. „Tendencijos jau aštuntus metus lieka nepakitusios. Vartotojai renkasi „Tele2“, – sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.

„Bitė“ paaiškino, kad prastus rezultatus lėmė kompanijos sprendimas dar kovo mėnesį iki minimumo sumažinti telerinkodaros apimtis. „Taip pasielgėme atsižvelgdami į telerinkodaros problemos kontekstą rinkoje bei gausėjantį vartotojų pasipiktinimą dėl telerinkodaros skambučių. Tuo tarpu stebime, kad konkurentai savo telerinkodaros veiksmus tik dar labiau suintensyvino, naujiems klientams teikdami viešai neskelbiamus pasiūlymus, kurių negali užsisakyti jų esami klientai“, – sakė „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.