Numerius į kitą tinklą jau perkėlė beveik trečdalis lietuvių

Lietuvos gyventojai jau aštuonerius metus gali pakeisti mobiliojo ryšio operatorių išsaugodami savo telefono numerį. Per tą laiką į kitus tinklus perkelta 921,8 tūkst. telefono numerių.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jun 2, 2014, 12:30 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 6:55 AM

Galimybe perkelti numerį Lietuvos gyventojai kasmet naudojosi vis aktyviau. Pirmaisiais, 2006 metais, numerio perkėlimo paslauga pasinaudojo apie 66 tūkst. vartotojų. Vėliau ši paslauga tapo vis populiaresnė, o pernai buvo perkelta jau beveik 192 tūkst. numerių.

Prie paslaugos populiarumo Lietuvoje prisidėjo ir tai, kad norėdami išsaugoti savo mobiliojo ryšio numerį, vartotojai nepatiria jokių papildomų rūpesčių ir išlaidų – viskuo pasirūpina patys operatoriai.

Tinklus keitė visų operatorių klientai, tačiau susumavus atėjusius ir išėjusius vartotojus, daugiausia dėl to išlošė „Tele2“. Dėl numerio perkėlimo šios bendrovės klientų padaugėjo 213 tūkstančių.

Palyginimui, kompaniją „Bitė Lietuva“ per aštuonerius metus pasirinko apie 16 tūkst. daugiau klientų nei iš jos išėjo. „Omnitel“ dėl numerio perkėlimo neteko apie 240 tūkst. klientų.

Numerio perkėlimas Lietuvoje prasidėjo 2006 m. gegužę. Šia galimybe gali naudotis tiek išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio vartotojai, tiek pagal sutartys mokantys klientai – ir privatūs, ir verslo.

Paslaugą administruoja UAB „Mano numeris“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: parlamentarų komentarai prieš rytinį Seimo posėdį