„Tele2“ susidūrė su seniai neregėtu iššūkiu

Dėl numerio perkėlimo iki šiol kas mėnesį tūkstančius naujų klientų pritraukdavusi „Tele2“ praėjusį mėnesį sulaukė staigmenos: iš jos pabėgo daugiau vartotojų nei atėjo.

Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Jun 3, 2014, 4:40 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 5:33 AM

Pas šį operatorių su senu numeriu praėjusį mėnesį atėjo 3,7 tūkst. naujų klientų, o jo paslaugų atsisakė beveik 3,9 tūkst. vartotojų. Bendrai iš operatoriaus pabėgo 164 klientais daugiau nei atėjo.

Tai pirmas kartas nuo 2011-ųjų balandžio, kuomet šios kompanijos klientų skaičius dėl numerio perkėlimo sumažėjo. Nuo tada į šią kompaniją ateidavo bent keliais šimtais ar net keliais tūkstančiais klientų daugiau nei išeidavo.

Kodėl gegužės mėnesį tendencijos pasikeitė? „Tele2“ aiškina, kad numerių perkėlimo rezultatams įtakos turėjo tai, jog nuo mėnesio pradžios buvo mažinamos telerinkodaros apimtys. O mėnesio pabaigoje skambučiai kitų operatorių klientams esą buvo visiškai sustabdyti.

Tiesa, viešai apie nutraukiamą neteisėtą telerinkodarą „Tele2“ pranešė tik praėjusią savaitę. Kompanijos pranešime skelbta, kad skambučių ir išskirtinių pasiūlymų nebesulauks tie, kas nėra davę išankstinio sutikimo.

„Vieno mėnesio rezultatų nesureikšminame. Ilgalaikė tendencija yra palanki mums, klientai nuosekliai rinkosi „Tele2“ visus 8 metus, kai Lietuvoje teikiama numerio perkėlimo paslauga“, – pastebėjo„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

Telerinkodara: mažėjo ar agresyvėjo?

Gegužės mėnesį dėl numerio perkėlimo daugiausiai išlošė kompanija „Bitė Lietuva“: į ją perbėgo beveik 1,2 tūkst. klientų daugiau nei išėjo.

Ši kompanija dar prieš kelis mėnesius skelbė kardinaliai sumažinusi telerinkodarą. Tad kodėl ją rinkosi daugiau vartotojų nei konkurentus? „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė svarstė, kad tam įtakos galėjo turėti konkurentų sprendimas mažinti arba visiškai nutraukti telerinkodaros kampanijas.

„Bitė“ jau seniai sumažino telerinkodaros apimtis iki minimumo, o prieš dvi savaites ją visiškai nutraukėme privačių klientų segmente. Manome, kad tai turėtų būti padaryta ir verslo segmente, nes juridiniu požiūriu kliento sutikimas telerinkodaroje ten yra taip pat privalomas ir tokia pat forma, kaip ir privačių klientų atveju“, – sakė ji.

Dėl numerio perkėlimo daugiau nei 1,2 tūkst. vartotojų netekusi „Omnitel“ situaciją mato kitaip: anot bendrovės prezidento Dano Strömbergo, konkurentai gegužę išliko agresyvūs.

„Tai įvyko išimtinai dėl išankstinio mokėjimo klientų praradimų, kuriems įtakos turėjo agresyvūs konkurentų telerinkodaros veiksmai. Tuo tarpu reguliaraus mokėjimo klientų numerio perkėlimo balansas buvo teigiamas trečią mėnesį iš eilės“, – sakė jis.

„Omnitel“ prezidento teigimu, bendras kompanijos klientų skaičius (įskaičius tuos, kurie atėjo be numerio perkėlimo) gegužę augo.

„Mums tai – ženklas, kad reikia tęsti su klientais pradėtą dialogą ir dar atidžiau jų klausytis ieškant sprendimų. Visas prielaidas pokyčiams mes turime: gerokai platesnę nei konkurentų 3G ir 4G LTE tinklų aprėptį, unikalių paslaugų ir sprendimų, labai konkurencingus kainos pasiūlymus ir, svarbiausia, – suvokimą, kad turime įdėti itin daug pastangų keisdami situaciją. Tikiu, kad tai duos rezultatų“, – sakė D.Strömbergas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.