Telefono numerį perkeliantys klientai – kryžkelėje

Kartu su turimu telefono numeriu pas kitą operatorių išeinantys vartotojai nepaklūsta tendencijoms – situacija kardinaliai keičiasi kiekvieną mėnesį. Birželį drastiškų netekčių išvengė visi operatoriai, o apibendrinus pusmečio rezultatus daugiausiai vartotojų pritraukė „Tele2“.

Klientai mobiliojo ryšio operatorių keičia nepaisydami tendencijų.<br>123rf nuotr.
Klientai mobiliojo ryšio operatorių keičia nepaisydami tendencijų.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Jul 2, 2014, 12:32 PM, atnaujinta Feb 12, 2018, 7:37 AM

Visi mobiliojo ryšio operatoriai skelbė birželį nutraukę telerinkodarą, taigi šis mėnuo buvo pirmasis, kuomet vartotojai nebuvo viliojami pasiūlymais „iš pastalės“.

Per mėnesį daugiausiai naujų abonentų su turimu numeriu perbėgo pas „Omnitel“ – šios kompanijos klientų ratas išaugo per 300 vartotojų. Kiek kukliau padidėjo „Tele2“ vartotojų skaičius: šią bendrovę pasirinko 117-iais klientais daugiau nei iš jos išėjo. Didžiausias netektis skaičiavo „Bitė Lietuva“, kurios paslaugų atsisakė 220 klientų daugiau nei pas ją atėjo.

Beje, dar gegužę situacija buvo visiškai kitokia: „Bitė Lietuva“ tąkart pritraukė beveik 1,2 tūkst. vartotojų daugiau nei iš jos išėjo, „Tele2“ neteko 164 klientų, o iš „Omnitel“ išėjo 1,2 tūkst. vartotojų daugiau nei atėjo.

Mobiliojo ryšio bendrovės situaciją vertina skirtingai. „Omnitel“ mano, kad atsisakius telerinkodaros aiškėja tikrasis vartotojų pasirinkimas. „Skaičiai yra gerokai mažesni, nes sprendimų nebeįtakoja impulsyvus siekis sekti kainos svyravimus. Dabar klientų sprendimams kur kas daugiau įtakos daro kokybės parametrai, o kaina lieka baziniu, palyginamu higienos faktoriumi, kurį užtikrina visi operatoriai“, – sakė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė. Ji pridūrė, kad daugiau žmonių atėjo ir dėl neseniai pristatytų papildomų paslaugų – „Spotify“ ir „Interneto TV“.

„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas to, kad augimas buvo gana kuklus, nesureikšmina: „Pagrindinės tendencijos nesikeičia – vartotojai renkasi „Tele2“.“ Šis operatorius išlieka ilgalaikis lyderis numerio perkėlimo srityje: per pirmąjį pusmetį jį pasirinko 11,2 tūkst. vartotojų daugiau nei išėjo („Bitė Lietuva“ dėl to neteko 2,8 tūkst, „Omnitel“ – 8,1 tūkst. klientų).

Tuo tarpu „Bitė Lietuva“ įžvelgė konkurentų sąmokslą. „Birželio mėnesį dar ne visi operatoriai iki galo buvo nutraukę telerinkodarą privačių klientų segmente“, – sakė bendrovės atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė. Kuris ar kurie operatoriai elgėsi nesąžiningai, ji nenurodė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.