Manoma, kad tai – nebloga investicija, nes interneto vaizdo reklamos rinka vis labiau plečiasi, praneša BBC.
„Teminiai bendrovių produkciją ar paslaugas reklamuojantys vaizdo įrašai labiau traukia vartotojus nei kito pobūdžio reklama“, – nurodo rinkodaros ir reklamos padalinio „Facebook“ viceprezidentas Brianas Bolandas.
„LiveRail“ pateikiama statistika rodo, kad bendrovė kas mėnesį internete parodo maždaug 7 mlrd. reklaminių vaizdo įrašų. Itin populiaru šiuo metu investuoti į reklamą, rodomą įvairiose mobiliojo ryšio įrenginių programėlėse ar prisijungus prie interneto. Balandį pateikta ekspertų ataskaita rodo, kad vien Didžiojoje Britanijoje 2013 metais į šią rinką investuota apie 1 mlrd. svarų – maždaug 93 proc. daugiau nei praėjusiais metais.
Panašiose ataskaitose prognozuojama, kad šiais metais JAV internetu rodomų reklaminių vaizdo įrašų rinkose bendrovių gaunamos pajamos gali pasiekti 6 mlrd. JAV dolerių. Todėl stambiosios regiono technologijų bendrovės siekia pritraukti ir paskatinti savo platformomis ir socialiniais tinklais pasinaudoti kuo daugiau reklamos agentūrų.