Bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, spalį „Omnitel“ sulaukė 543 klientais daugiau nei iš jos išėjo. Šio operatoriaus ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė pastebėjo, kad jau pusmetį daugiau privačių klientų pas juos ateina nei išeina.
„Apskritai matome, kad tiek privatūs, tiek verslo reguliaraus mokėjimo klientai, priimdami sprendimus, dažniau atsižvelgia į kokybės parametrus ir įvertina, kas būtent jiems svarbu renkantis paslaugos teikėją ir naudojantis mobiliuoju ryšiu“, – teigė D.Selickaitė.
Didžiausias netektis spalį skaičiavo „Bitė Lietuva“: iš jos su numeriu pas konkurentus pabėgo apie 530 klientų daugiau nei atėjo. Tačiau bendrovės rinkodaros direktorius Pranas Kuisys to nesureikšmino.
„Vieną mėnesį vieno operatoriaus kampanijos ir pasiūlymai suveikia labiau, kito – mažiau. Konkurencija telekomunikacijų rinkoje išlieka labai stipri, pasiūlymai dažnai keičiasi, dalis vartotojų nuolat ieško jiems patraukliausių pasiūlymų. Todėl vieną mėnesį šiek tiek daugiau klientų pasirenka vieną operatorių, kitą mėnesį – kitą operatorių“, – teigė jis.
Apie 140 vartotojų netekusi „Tele2“ situacijos taip pat nedramatizavo: skaičiai nedideli, o tiek vartotojų galėjo perbėgti konkurentams perviliojus vieną-kitą verslo klientą. „Svarbiausia tai, kad bendra šių metų tendencija mums yra palanki. O šitie pokyčiai rodo, kad konkurencija telekomunikacijų rinkoje išties stipri ir iš to išlošia tik vartotojai. Be to, šiuo metu mes esame didžiausias operatorius Lietuvoje. Kai užimi daugiau nei pusę rinkos, augti vietos lieka vis mažiau“, – teigė „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas.
Jis pastebėjo, kad, apibendrinus 10 šių metų mėnesių rezultatus, į „Tele2“ numerį perkėlė 11,3 tūkst. vartotojų daugiau nei išėjo. „Bitė Lietuva“ per šį laikotarpį neteko 3,1 tūkst. klientų, „Omnitel“ – apie 9 tūkst. vartotojų.