Per pirmąsias dvi savaites naujuosius planus pasirinko beveik 6 tūkst. klientų. „Kaip ir tikėjomės, pasirinkę naujuosius planus klientai pradėjo kur kas aktyviau naudotis „Facebook“ tinklu. Jie savęs neriboja ir nebeieško belaidžio tinklo stotelių – socialinį tinklą tikrina tada, kada jiems reikia. Pirmieji rezultatai rodo, kad pateikėme gyventojams itin patrauklų pasiūlymą, todėl planuojame ir ateityje nustebinti klientus kitomis papildomomis naudomis“, – sakė Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius.
Dar iki pristatant naujuosius planus buvo apskaičiuota, kad naudodamiesi „Facebook“ per mėnesį „Bitės“ klientai iš viso sunaudoja apie 2 terabaitus duomenų. Tokį kiekį duomenų vartotojas pasiektų, jei internetu peržiūrėtų apie 400 aukštos kokybės filmų.
Pirmųjų savaičių patirtis parodė, kad duomenų srautas, kurį žmonės išnaudoja „Facebook“, augs ir toliau.
Primename, kad spalio pabaigoje „Bitė“ pristatė penkis naujus planus, kurių pagrindinis išskirtinumas – vartotojui nemokamai suteikiamas naršymas socialiniame tinkle „Facebook“, apimantis naujienų srauto tikrinimą, nuotraukų ir vaizdo įrašų peržiūrą ir įkėlimą, taip pat nemokamas naudojimasis „Messenger“ programėle.
„Apie 90 proc. išmaniųjų įrenginių vartotojų savo telefonuose turi įdiegę „Facebook“ programėlę, o beveik visi Lietuvos gyventojai iki 35 metų amžiaus naudojasi šiuo socialiniu tinklu. Jis jau daugeliui tapo neatskiriama gyvenimo dalimi bei, tyrimai rodo, kad praleidžiamas laikas „Facebook“ nuolat auga – per dieną vartotojai iš Lietuvos vidutiniškai čia praleidžia 21 minutę“, – sakė P.Kuisys.
Lietuvoje „Facebook“ naudojasi 1,26 mln. žmonių – apie pusė jų tai daro per išmaniuosius įrenginius.