Vartotojai atsigręžė į „Omnitel“: ar ilgam?

Kelerius metus kiekvieną mėnesį klientų netektis šimtais skaičiavusi „Omnitel“ pastaruoju metu dėl numerio perkėlimo vartotojų skaičių augina. Tačiau vartotojų netenkantys konkurentai pasikeitusių tendencijų nėra linkę sureikšminti.

Iš viso per praeitą mėnesį operatorių pakeitė per 15 tūkstančių abonentų.<br>„Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Iš viso per praeitą mėnesį operatorių pakeitė per 15 tūkstančių abonentų.<br>„Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Dec 2, 2014, 5:30 PM, atnaujinta Jan 20, 2018, 3:10 AM

Mano numeris“ duomenimis, lapkritį „Omnitel“ sulaukė 115 klientų daugiau nei iš jos išėjo. Tiesa, rezultatas kuklesnis nei spalį, kuomet įmonė sulaukė 543 naujų vartotojų.

„Numerio perkėlimo balansas lapkritį buvo teigiamas tarp visų „Omnitel“ abonentų, mokančių pagal sąskaitas. Ypatingai stipri tendencija išliko tarp privačių abonentų, kurie sprendimus dažniausiai priima atsižvelgdami į kokybę ir gaunamą vertę naudojantis mobiliuoju ryšiu“, – teigė kompanijos Ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.

Iš viso per praeitą mėnesį operatorių pakeitė per 15 tūkstančių abonentų – beveik dvigubai daugiau nei spalį. D.Selickaitė pastebėjo, kad rinkos aktyvumui įtakos galėjo turėti lapkritį prasidėjęs kalėdinių pasiūlymų laikotarpis.

Bitė Lietuva“ dėl numerio perkėlimo lapkritį neteko 134 vartotojų. Šios kompanijos rinkodaros direktorius Pranas Kuisys teigia, kad vieną mėnesį rezultatai palankesni vienam operatoriui, kitą – kitam. Šiems „balansams“ nemažą įtaką turi operatorių vykdomos trumpalaikės kampanijos. „Beje, daugiau nei pusė klientų migruoja ne perkeldami senąjį numerį, o imdami naują (pvz., išankstinio mokėjimo, arba numeris planšetei, taip pat naujiems darbuotojams besiplečiančiose įmonėse)“, – pridūrė jis.

Paklaustas, ar atsisakant telerinkodaros tokių rezultatų ir buvo tikimasi, P.Kuisys pabrėžė, kad priimant šį sprendimą nebuvo nustatomi komerciniai tikslai – jo siekis buvo įnešti skaidrumo ir patikimumo į telekomunikacijų rinką: „Tikime, kad taip ir atsitiko.“

Praėjusį mėnesį 94 vartotojų netekusi „Tele2“ tikina, kad tai – lašas jūroje. „Trumpalaikis mėnesio ar kelių mėnesių pokytis bendros tendencijos nekeičia. O tendencija tokia: 11-os mėnesių rezultatas yra 11294 klientai mūsų naudai. Minėtas 94 klientų skirtumas sudaro mažiau nei vieną procentą nuo bendro metinio prieaugio. Tai tik parodo, kad konkurencija veikia puikiai, o klientai gali rinktis“, – sakė „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas.

Primename, kad spalį dėl numerio perkėlimo „Omnitel“ sulaukė 543 naujų klientų, „Bitė Lietuva“ neteko apie 530 vartotojų, o „Tele2“ klientų skaičius sumažėjo apie 140.

Per šiuos metus „Omnitel“ neteko apie 9 tūkst. vartotojų, „Bitė Lietuva“ – apie 3 tūkst. klientų, o į „Tele2“ numerį perkėlė daugiau nei 11 tūkst. vartotojų daugiau nei išėjo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.