„Facebook“ tikriausiai niekada neturės mygtuko „nepatinka“

Socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckkerbergas nori, kad vartotojai, naudodamiesi šiuo socialinių tinklų lyderiu, galėtų išreikšti daugiau jausmų, bet mygtukas „nepatinka“ nebūtų teisingas sprendimas, rašo AFP.

Analitikai tvirtina, kad tokia naujove „Facebook“ suerzintų tinkle besireklamuojančias įmones.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Analitikai tvirtina, kad tokia naujove „Facebook“ suerzintų tinkle besireklamuojančias įmones.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Dec 14, 2014, 9:50 AM, atnaujinta Jan 19, 2018, 5:41 AM

Dalyvaudamas penktadienį vykusioje internetinėje klausimų ir atsakymų sesijoje „Facebook“ būstinėje Kalifornijoje, M.Zuckkerbergas nepritarė idėjai „Facebook“ tinkle įvesti mygtuką „nepatinka“, kurį vartotojai galėtų paspausti prie jiems nepatikusių įrašų. Gandai apie tokią naujovę sklandė jau ne vieną mėnesį.

„Mes manome, tai pasauliui būtų ne į gera“, – teigė „Facebook“ įkūrėjas ir pridūrė, kad mygtukai „patinka“ ir „nepatinka“ tikriausiai virstų savotiška balsavimo sistema, pagal kurią būtų nusprendžiama įrašų vertė.

Analitikai savo ruožtu tvirtina, kad tokia naujove „Facebook“ suerzintų tinkle besireklamuojančias įmones, nes vartotojai greičiausiai joms nepagailėtų „nepatinka“ paspaudimų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.