Naujametinę naktį laikinai neveiks dalis „Pildyk“ paslaugų

Euro įvedimas suteiks tam tikrų nepatogumų mobiliojo ryšio naudotojams: išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ vartotojai naktį į sausio 1-ąją laikinai negalės naudotis tarptautinio ryšio paslaugomis.

Naujametiniais sveikinimais draugams užsienyje „Pildyk“ klientai turėtų pasirūpinti iki 3 val. ryto.<br>123rf nuotr.
Naujametiniais sveikinimais draugams užsienyje „Pildyk“ klientai turėtų pasirūpinti iki 3 val. ryto.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Dec 31, 2014, 10:48 AM, atnaujinta Jan 17, 2018, 8:00 PM

Tele2“ pranešė, kad vėlyvą sausio 1 d. naktį, maždaug nuo 3 iki 6 valandos, neveiks tarptautinių skambučių, SMS žinučių ir ryšio užsienyje paslaugos „Pildyk“ vartotojams.

Klientai, už paslaugas mokantys pagal sutartį, tarptautinių skambučių, SMS žinučių ir ryšio užsienyje paslaugomis naudosis kaip įprasta, išskyrus mobiliojo interneto užsienyje paslaugas. Naršyti užsienyje „Tele2“ klientai laikinai negalės kelias valandas sausio 1 d. paryčiais.

Visos paslaugos (skambučiai, SMS ir internetas) Lietuvos teritorijoje veiks be sutrikimų.

Sausio 1 d. naktį taip pat bus sustabdytas „Pildyk“ paslaugų užsakymas bei sąskaitų papildymas. Kitu metu šios paslaugos veiks kaip įprasta.

„Paslaugų ir apmokestinimo sistemos yra susijusios, dėl to dalis paslaugų vartotojams bus apribotos. Pakeitimai atliekami vėliau tam, kad žmonės galėtų vieni kitus pasveikinti – negalime išjungti paslaugų lygiai vidurnaktį, nes matome, kad žmonės tuo metu aktyviai skambina, siunčia žinutes“, – aiškino „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

Anot jo, ankstesnių metų patirtis rodo, kad minėtu laiku „Pildyk“ vartotojai tarptautiniu ryšiu praktiškai nesinaudoja – skambučiai skaičiuojami vos dešimtimis.

Taip pat, ruošiantis perėjimui prie euro, šiandien nuo 15 val. bus išjungtos visos „Tele2“ ir „Pildyk“ svetainės bei savitarnos sistemos. Neveiks ir „Pildyk“ sąskaitų papildymo programėlė išmaniesiems telefonams.

Visos „Tele2“ bei „Pildyk“ svetainės ir savitarna bus paruošti eurui ir vėl veiks sausio 1 dienos popietę.

Panašių nepatogumų patirs ir „Bitės“ klientai: kompanija nurodo, kad nuo šiandien iki sausio 2 dienos laikinai apribotas naudojimasis savitarnos sistemomis. Šiuo laikotarpiu Klientų aptarnavimo centras teiks tik būtiniausias paslaugas (PUK kodo priminimas, kortelių blokavimas, pokalbių limitų pakeitimas).

„Omnitel“ žada, kad klientai perėjimo prie euro laikotarpiu galės naudotis visomis paslaugomis, įskaitant tarptautinio ryšio paslaugas. Taip pat veiks visos „Omnitel“ išankstinio mokėjimo paslaugos bei bus galima pasipildyti išankstinio mokėjimo kortelių „Ežys“ ir „Omnitel Extra“ sąskaitas. Kortelių papildymai, kurie yra susiję su bankų paslaugomis (internetine bankininkyste, banko kortelėmis), veiks priklausomai nuo bankų paslaugų veikimo.

„Omnitel“ savitarna ir išmanioji savitarnos programėlė nuo šiandienos 23 valandos iki kitų metų sausio 2 dienos popietės bus pertvarkoma į eurus ir jomis nebus galima pasinaudoti, tačiau „Omnitel“ klientų aptarnavimo centro specialistai visų švenčių laikotarpiu numeriu 1533 užtikrins aktualų paslaugų užblokavimą ir atblokavimą klientams.

„Omnitel“ interneto svetainė veiks be jokių pertraukų, taip pat švenčių laikotarpiu veiks ir „Omnitel“ parduotuvė internete, tačiau jos darbas priklausys nuo bankų ir finansinių institucijų paslaugų veikimo. „Omnitel“ salonai nedirbs rytoj, Naujųjų metų dieną, o sausio 2-ąją lauks klientų, norinčių įsigyti prekių ar užsisakyti paslaugų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.