Išbandė reklamą pornografiniuose puslapiuose ir nustebo

Maisto pristatymo į namus įmonė „Foodout.lt“ žengė verslo komunikacijoje neregėtą žingsnį – pirmoji pradėjo reklamuotis pornografiniuose puslapiuose. Netradicinei komunikacijos kampanijai pasirinkti suaugusiesiems skirti kanalai ir dviprasmiškas asociacijas keliančios reklaminės žinutės. Tokios reklamos rezultatai įmonę nustebino.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 12, 2015, 5:20 PM, atnaujinta Jan 13, 2018, 9:17 AM

Antrus metus veikiančios įmonės atstovai teigia, kad atrasta reklamos niša buvo tarsi aukso gysla: drąsus žingsnis padidino apyvartą 2,5 karto.

Bendrovė skaičiuoja, kad netradicinė kampanija leido sutaupyti 90 proc. reklamai skirtų lėšų. Tiek buvo mažesnės išlaidos vienam paspaudimui, lyginant su įprastais reklamos kanalais – „Google“, „Facebook“ ir kitais tinklais.

„Foodout.lt“ rinkodaros vadovas Giedrius Žalys teigė, kad šio netradicinio ir dviprasmiško reklamos kanalo pasirinkimą lėmė tai, jog beveik 65 proc. lietuvių reguliariai lankosi pornografinėse interneto svetainėse ir ši niša neišnaudota. Iki šiol nė viena Lietuvos įmonė neišdrįso reklamuotis suaugusiesiems skirto turinio portaluose.

„Maža, veržli bendrovė, siekdama plėtoti maisto pristatymo verslą, privalo rasti naujų, novatoriškų komunikacijos formų ir kanalų, ieškodama vietų, kuriose laiką leidžia alkani klientai. Pradėdami šią rinkodaros kampaniją dvejojome. Pirma, nei viena įmonė Lietuvoje tokio pobūdžio reklamos kampanijos nebuvo vykdžiusi. Antra, svarstėme, kokią įtaką tokio pobūdžio komunikacija turės mūsų įvaizdžiui. Kūrybiniu turiniu stengėmės neįžeisti savo klientų. Gal atrodys keista, tačiau už šios kampanijos kūrybą buvo atsakinga projektų vadovė – moteris. Visgi pasiryžome“, – sakė G.Žalys.

Reklaminės kampanijos metu lankytojų srautas į „Foodout.lt“ interneto svetainę išaugo tris kartus, net 80 proc. apsilankiusiųjų atėjo į puslapį pirmą kartą, o dienos pardavimai išaugo 2,5 karto.

„Norą prisijungti prie mūsų maisto pristatymo platformos išreiškė daugiau nei 30 restoranų – tarp jų yra ir labai didelių šios srities grandų. Svarbiausia, kad šios kampanijos metu pasiekėme visiškai naują auditoriją, kuri ne tik aktyviai lankosi mūsų svetainėje, bet ir naudojasi mūsų paslaugomis“, – teigė „Foodout.lt“ rinkodaros vadovas.

Drąsi bendrovės reklamos kampanija neliko nepastebėta – „Lietuvos Marketingo Asociacija“ (LIMA) ją įvertino kaip „nuostabią“. „Foodout.lt" taip pat sulaukė daugybės elektroninių laiškų su teigiamais klientų atsiliepimais apie šią kampaniją, ji buvo pastebėta didžiausių informacinių portalų Lietuvoje. „Facebook“ ir straipsnių komentaruose virė aršios diskusijos apie reklamos dviprasmiškumą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.