Lietuvos įmonių susidomėjimas reklama „YouTube" turėtų augti

Lietuvos bendrovių susidomėjimas reklama „YouTube" turėtų dar labiau išaugti – rinkodaros specialistai vienbalsiai tarp svarbiausių šiemečių tendencijų įvardina vaizdo turinio poreikio svarbą įmonių rinkodaroje ir komunikacijoje, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.

Kai kurių įmonių biudžetas, skiriamas „YouTube“, perkopia 10 proc. viso skaitmeniniams kanalams skiriamų investicijų.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Kai kurių įmonių biudžetas, skiriamas „YouTube“, perkopia 10 proc. viso skaitmeniniams kanalams skiriamų investicijų.<br>„Reuters“/“Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Feb 25, 2015, 10:03 AM, atnaujinta Jan 12, 2018, 9:15 AM

Skaitmeninės agentūros „iProspect“ kūrybos vadovas Gytis Labašauskas skaičiuoja, kad kai kurių klientų biudžetas, skiriamas „YouTube“, perkopia 10 proc. viso skaitmeniniams kanalams skiriamų investicijų. Anot jo, ta riba šiemet augs iki 15–20 proc.

Žiniasklaidos planavimo „Omnicom Media Group“ Skaitmeninio padalinio „Resolution Media“ vadovas Tadas Kupscys teigė, kad 2014 metais jų klientų investicijos į vaizdo reklamą internete buvo beveik dvigubai didesnės – labiausiai prie to prisidėjo nuo 2014 metų pavasario lietuvišką reklamą įsileidęs „YouTube“ kanalas. Ir šiemet prognozuojamas vaizdo komunikacijos augimas: apie 20 proc. šuolis vietinėse vaizdo turinio platformose, o „YouTube“ kanale investicijos gali ir padvigubėti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.