Neribotą mobilųjį internetą užsisakę lietuviai nemoka skaičiuoti

Neribotų pokalbių ir SMS planą papildžiusi dar ir neribotu mobiliuoju internetu, kompanija „Bitė Lietuva" teigia neprašovusi: nors šį pasiūlymą pasirinko nedaug klientų, jie atneša didesnes pajamas. Be to, didelė dalis vartotojų net neišnaudoja jiems suteikiamų neribotų galimybių.

Bendras plano „Numeris vienas“ vartotojų persiųstų duomenų vidurkis buvo daugiau nei 1 GB.<br>123rf nuotr.
Bendras plano „Numeris vienas“ vartotojų persiųstų duomenų vidurkis buvo daugiau nei 1 GB.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Mar 3, 2015, 10:41 PM, atnaujinta Jan 11, 2018, 5:05 PM

„Planą „Numeris vienas“ pasirinko apie tūkstantis klientų. Tai gali atrodyti nedaug, bet tų klientų vertė daugiau nei triskart didesnė, lyginant su reguliariais vartotojais“, – sakė „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.

Minėtąjį planą pasirinkę klientai turi sutikti su sąžiningo naudojimo taisyklėmis. Jose, be kita ko, nurodoma, kad vartotojai neturi teisės teikti paslaugų kitiems ir naudoti įrenginio kaip „hotspot“ („Wi-Fi“ stotelės) kitiems įrenginiams. Taip pat operatorius pasilieka teisę apriboti mobiliojo interneto spartą ar net nutraukti paslaugų teikimą, jei vartojimas bus neįprastai didelis ir „iš esmės neatitiks įprasto vidutinio kliento vartojimo įpročių“.

Vadovaujantis Ryšių reguliavimo tarnybos apibūdinimu, nesąžiningais laikomi tiek atvejai, kuomet paslaugų naudojimas keliasdešimt kartų viršija vidutinį vartojimą. Šiuo metu vidutiniškai „Bitės“ klientai išnaudoja apie 1 GB duomenų per mėnesį, taigi teoriškai nesąžiningais gali būti laikomi jau tie, kurie perlipa 20 GB ribą.

„Bitė" tikina iki šiol drastiškų priemonių prieš klientus nesiėmusi. Nors „rajūnų“ yra: maždaug dešimtadalis šį planą užsisakiusių klientų per mėnesį persiuntė daugiau nei 10 GB duomenų, o rekordininkas pasiekė apie 30 GB.

Tiesa, bendras plano „Numeris vienas“ vartotojų persiųstų duomenų vidurkis buvo daugiau nei 1 GB. Išeitų, kad didelė dalis klientų sunaudoja vos vieną ar kelis gigabaitus. Kiek jie permoka? Planas, suteikiantis neribotus pokalbius ir SMS bei 2 GB duomenų per mėnesį, „Bitėje“ kainuoja 11 eurų, o už kiekvieną papildomą gigabaitą prašoma 2,75 euro. Tuo metu pasirinkus planą su neribotais duomenimis kaina kyla iki 19 eurų (su sąlyga, kad pasirašoma 24 mėn. sutartis). Taigi skirtumas – 8 eurai per mėnesį.

Skaičiuoti nemokančius vartotojus P.Kuisys bandė pateisinti: „Pastebime, kad jų vartojimas „šokinėja“, yra nepastovus. Matyt, jie tiksliai nežino, kiek duomenų sunaudos, o jei kartais naudojimas būtų labai didelis – užsisako neribotus duomenis kaip atsargą.“

Tiesa, prieš maždaug pusmetį pristatydamas naujus mobiliojo interneto tarifus „Bitės“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas aiškino, kad jų tikslas – išguiti baimę dėl didelių sąskaitų ir kintantį vartojimą. Ko gero, nepavyko...

O gal „Bitės“ klientai fiziškai nesugeba telefonu sunaudoti daugiau duomenų, nes turi tik 3G ryšį? P.Kuisys ramina: laukti liko visai nedaug – „Bitės“ 4G ir 4G+ tinklas bus viešai įjungtas jau šį mėnesį. Paslauga galės naudotis penkių didžiausių šalies miestų gyventojai, taip pat pažangusis ryšys veiks pajūryje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.