Laiškuose vartotojams nurodoma, esą jie gavo „naują žinutę nuo saugumo departamento“ ir raginama patikrinti „pašto dėžutę“. Paspaudus nuorodą žmonės nuvedami į sukčių sukurtą tinklalapį, kuris atrodo panašiai kaip SEB interneto bankas, tačiau jame įvesti duomenys persiunčiami tiesiai piktavaliams.
Bankas ragina klientus išlikti budrius: „Tokių laiškų tikslas – išvilioti klientų duomenis, reikalingus prisijungti prie interneto banko: atpažinimo kodus, slaptažodžius, slaptažodžių generatorių kodus.“
Banko atstovai įspėja nespausti jokių nuorodų, o apie gautus el. laiškus pranešti bankui.
Tai ne pirmas kartas, kai programišiai siekia apgaulės būdu išvilioti Lietuvos bankų klientų interneto bankininkystės duomenis. Neseniai panašiais laiškais buvo nusitaikyta į DNB banko klientus.
Atpažinti sukčių sukurtą tinklalapį galite atkreipę dėmesį į jo nuorodą: jei ji neatitinka tikrojo banko adreso, skubiai užverkite puslapį. Jungiantis prie interneto bankininkystės, patariame visuomet įvesti adresą patiems, o ne spausti kitur internete (ar el. laiškuose) rastas nuorodas – tokiu būdu galėsite būti tikri, kad tikrai lankotės savo banke.
Taip pat vartotojams patariama dėl banko paslaugų konsultuotis tik su banko darbuotojais; neatskleisti savo slaptažodžių, registracijos, kortelių ir sąskaitų numerių, asmens kodo telefonu ar elektroniniu paštu.