Už dalyvavimą IT parodoje lietuviai suplojo 30 tūkst. eurų

Barselonoje vykstančiame pasaulio mobiliųjų technologijų kongrese „Mobile World Congress 2015“ (MWC) tarp didžiausių pasaulio gamintojų stendus įsirengę ir Lietuvos atstovai, jau galintys pasidžiaugti lankytojų dėmesiu.

Daugiau nuotraukų (1)

Arnoldas Lukošius („Lietuvos rytas“)

Mar 5, 2015, 12:36 PM, atnaujinta Jan 11, 2018, 1:11 PM

Nors Lietuva tokio įspūdingo stendo kaip Estija parodoje neįsirengė, lietuviškų įmonių čia galima rasti. Du didžiausius stendus pasistatė naują žaidimą visiems įrenginiams pristatanti įmonė „Game Insight“ ir belaidžio ryšio stotis gaminanti „LigoWave“. Parodoje dalyvauja ir Lietuvos išmaniųjų įrenginių gamintojas „eSTAR“.

Trečius metus parodoje stendą įsirengianti Lietuvos bendrovė „LigoWave“ džiaugiasi neregėtu susidomėjimu.

2007 m. įsikūrusi „LigoWave“ savo gaminius parduoda 150 pasaulio šalių. Nors pasaulio mastu tai nedidelė bendrovė, šiais metais Barselonoje jos stendas puikiai matomas. Lietuvoje tik apie 1 proc. savo produkcijos parduodančios įmonės atstovus tai džiugiai baugina.

„Pasisekė, kad esame pirmojoje salėje prie judriausios sankryžos. Todėl prie mūsų prieina beveik dvigubai daugiau žmonių negu prieš metus. Šiek tiek net neramu – atsivežėme 300 katalogų, o per pirmą pusdienį išdalijome keturiasdešimt, bus negerai, jei pritrūksime“, – sakė įmonės vadovas Jonas Sabaliauskas.

Visų savo produktų technines schemas, programinę įrangą ir dizainą „LigoWave“ kuria Lietuvoje, o galutinai gaminį surenka jiems priklausanti gamykla Kinijoje. Įmonės atstovai sakė, kad Lietuvoje gaminti niekaip nepavyktų: šioje srityje konkurencija tokia didelė, o pelno marža tokia maža, kad būtų garantuotas nuostolis.

Kiek jiems kainuoja dalyvauti šioje keturių dienų mobiliojo ryšio beprotybėje, lietuviai neslepia – bendros išlaidos siekia apie 30 tūkst. eurų. Tačiau pagerinto belaidžio ryšio tarpinių ir galinių stočių gamyba užsiimančiai kompanijai tos sąnaudos atsiperka.

„Vykstant į šią parodą svarbu įdirbis. Pirmais metais gauni prastą užkampį, o šiais metais mums tiesiog pasisekė. Mūsų konkurentų čia yra nemažai, tad būti pastebimam itin svarbu. Per trejus metus mūsų gamybos mastas išaugo tris kartus, o tai šį tą reiškia“, – pasakojo per metus ketvirtį milijono įrenginių parduodančios įmonės vadovas.

„Game Insight“ stende su manimi taip pat pasisveikino lietuviškai. Tiesa, daugelis tik prieš metus lietuviška tapusios kompanijos darbuotojų kol kas lietuviškai nekalba, tačiau juk svarbiau, kad garsina mūsų šalį.

Apie tai, kaip savo telefone galiu kariauti su mutantais, sužinojau viską. Kam įdomu, ką jie ten pristatė, galite išmėginti – žaidimas vadinasi „X-Mercs: Invasion“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.