Nusipirko „iPhone 6“, o operatorius paliko be ryšio

Išmanųjį telefoną „iPhone 6“ nusipirkusi „Tele2“ klientė Lina nė nenumanė, kiek vargo dėl to teks patirti. Mažametį vaiką auginanti moteris visai dienai buvo palikta be ryšio.

Įsigijus naują telefoną, naudojantį kitokią SIM kortelę, operatorius kuriam laikui jus gali palikti be ryšio.<br>123rf nuotr.
Įsigijus naują telefoną, naudojantį kitokią SIM kortelę, operatorius kuriam laikui jus gali palikti be ryšio.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gediminas Gasiulis

Mar 9, 2015, 10:50 AM, atnaujinta Jan 11, 2018, 4:58 AM

Naujus standartus kurianti kompanija „Apple“ vargu ar susimąstė, kiek nepatogumų tai sukelia paprastiems mirtingiesiems. Pirmieji „iPhone“ modeliai, kaip ir visi normalūs telefonai, naudojo įprastas SIM korteles. Tačiau išleidusi „iPhone 4“ kompanija nusprendė pakeisti šį dešimtmečius galiojusį standartą ir kortelę apkarpė – ji tapo „microSIM“.

Tačiau netrukus technologijų milžinė nusprendė, kad ir to maža: 2012-aisiais išleistame „iPhone 5“ šiai kortelei paliko dar mažiau vietos, o naują idėją pašventino „nanoSIM“ vardu.

Šis standartas naudojamas ir naujajame „iPhone 6“. Tokį įrenginį nusipirkusi „Tele2“ klientė Lina nemaloniai nustebo pamačiusi, kad jos turima SIM kortelė telefonui netinka.

„Susisiekiau su operatoriaus atstovais, jie pasakė, kad turiu arba atvažiuoti į saloną, arba jie gali naują kortelę atsiųsti. Kadangi prižiūriu 2 mėnesių kūdikį, išvažiuoti iš namų sudėtinga. Be to, numeris registruotas sesers vardu, tad tai sukeltų papildomų nepatogumų. Paprašiau atsiųsti. Jie pranešė, kad tai gali užtrukti iki 5 darbo dienų. Na, ką padarysi – palauksiu“, – pasakojo moteris.

Praėjus kelioms valandoms po skambučio jai prireikė paskambinti, tačiau telefonas griežtai atsisakė tai daryti: vartotoja buvo išregistruota iš tinklo. Nei įrenginio perkrovimai, nei kortelės išėmimas ir įdėjimas nepadėjo.

Atvykus mamai, Lina atgavo ryšį su pasauliu ir jos telefonu skubiai susisiekė su „Tele2“ atstovais. Šie paaiškino, kad nauja „nanoSIM“ kortelė buvo išsiųsta, o esamą atjungė, nes vienu metu dvi kortelės negali veikti. Apie tai, kad ryšys penkioms dienoms bus atjungtas, Lina nebuvo informuota.

„Galiausiai man patarė atvykti į artimiausią saloną ir pasikeisti kortelę ten. Palikau vaiką mamai, pati nulėkiau į skyrių. Eilė buvo ilga, o man priėjus mergina nenorėjo išduoti naujos kortelės – neva savininkas kitas. Visgi, papasakojus situaciją, ji sutiko padaryti išimtį. Beje, ir salono darbuotoja stebėjosi, kad ryšys buvo atjungtas – esą naują kortelę turėjo pristatyti kurjeris ir tik tada įvykti perjungimas. Dabar žada, kad ryšį atgausiu per artimiausią parą“, – guodėsi skaitytoja.

„Tele2“ atstovai pripažino, kad tai – jų darbuotojų klaida.

„Taip neturėjo nutikti, tai yra mūsų kaltė, labai dėl to atsiprašome. Aiškinsimės, kodėl tai įvyko, kad ateityje tokie atvejai nepasikartotų“, – sakė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.