„Prieš metus pristatėme paprastą el. pašto rinkodaros sprendimą su specialiomis el. parduotuvėms skirtomis funkcijomis. Žinojome, kad rinkoje yra specializuoto sprendimo poreikis, bet nesitikėjome tokio populiarumo, ypač – konkurencingoje JAV rinkoje“, – sakė „Soundest“ direktorius ir vienas įkūrėjų Rytis Laurinavičius.
„Soundest“ pagal populiarumą pagrindinėse el. komercijos platformose aplenkė didžiausius konkurentus – rinkos senbuvius iš JAV.
Mažoms ir vidutinėms įmonėms skirtas sprendimas buvo viešai pristatytas 2014 m. vasarį. „Soundest“ sprendimas sujungia el. parduotuvės ir el. naujienlaiškių duomenis vienoje vietoje ir leidžia jų pagrindu vykdyti efektyvias rinkodaros kampanijas.
Šiais metais bendrovė planuoja stiprinti pardavimus Didžiosios Britanijos ir JAV rinkose. Metų pradžioje kompanija atidarė pardavimų biurą Londone. Pasak įmonės vadovo, šiose rinkose yra didžiausia konkurencija, tačiau ir jų potencialas yra didžiausias. Vien Didžiosios Britanijos metinė el. pašto rinkodaros rinka vertinama daugiau nei 250 mln. eurų.
Produktas buvo ir tebėra kuriamas eksporto rinkoms, tačiau jis siūlomas ir klientams Lietuvoje. Šiuo metu bendrovėje dirba 8 darbuotojai. „Soundest“ yra finansuojama įkūrėjų ir Lietuvos verslo angelų lėšomis.