„Facebook“ užsimojo pakeisti žmonių požiūrį į naujienas

Prie „Instant Articles“ iniciatyvos prisijungusių naujienų portalų straipsniai naršantiems „Facebook“ mobiliojoje versijoje bus atidaromi akimirksniu.<br>„Facebook“ nuotr.
Prie „Instant Articles“ iniciatyvos prisijungusių naujienų portalų straipsniai naršantiems „Facebook“ mobiliojoje versijoje bus atidaromi akimirksniu.<br>„Facebook“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

May 13, 2015, 9:58 PM, atnaujinta Jan 3, 2018, 10:03 PM

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklasFacebook“ užsimojo pakeisti tai, kaip žmonės skaito naujienų portalų straipsnius.

Šis tinklalapis yra itin svarbus lankytojų pritraukimo šaltinis naujienų portalams, tačiau paties „Facebook“ atstovai mano, kad naujienų skaitymas, ypač naudojant mobiliuosius įrenginius, turėtų būti patogesnis ir greitesnis.

Todėl JAV kompanija paskelbė naują iniciatyvą „Instant Articles“. Prie jos prisijungusių naujienų portalų straipsniai naršantiems „Facebook“ mobiliojoje versijoje bus atidaromi dešimt kartų greičiau nei įprastai (šiuo metu paspaudus nuorodą „Facebook“ naujienos vidutiniškai užkraunamos per 8 sekundes). Be to, bus išsyk paleidžiami susiję vaizdo įrašai, integruoti straipsnyje, sukurtas patogesnis nuotraukų peržiūros būdas, sudaryta galimybė pridėti garso įrašus, interaktyvius žemėlapius ir kt.

Su socialiniu tinklu rankomis sukirto tokios kompanijos, kaip „BuzzFeed“, „New York Times“, „National Geographic“, „NBC News“, „The Atlantic“, „BBC News“, „The Guardian“, „Bild“ ir „Spiegel“. Dalis jų jau išleido bandomuosius straipsnius, kiti tam dar tik ruošiasi.

Tiesa, kai kurie leidėjai „Instant Articles“ iniciatyvą vertina atsargiai. Jie baiminasi, kad „Facebook“ ateityje gali užsimoti perimti dar daugiau žiniasklaidos turinio ar net išstumti kai kuriuos žaidėjus iš šios rinkos. Nerimaujama ir dėl to, kad socialinis tinklas apribos prieigą prie skaitytojų duomenų (pvz., jų buvimo vieta), kurie svarbūs siekiant parduoti reklamą internete.

Už naujovę atsakingas „Facebook“ produktų vadovas Michaelas Reckhow tokias spekuliacijas atmetė. Anot jo, naujoji platforma palaikys visų didžiųjų kompanijų siūlomus lankytojų srauto matavimo įrankius, tokius kaip „Adobe Analytics“, „Google Analytics“ ir „ComScore“.

Kompanija taip pat žada, kad leidėjai gaus 100 proc. jų parduotos reklamos šiuose straipsniuose pajamų ir 70 proc. pajamų iš tos reklamos, kurią parūpins „Facebook“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.